eli auto on tekniikanvaihto gti 16v ja ensin autosta kuului nakutusta auton seistyä kuukauden tallissa ja vähän ajeltuani se loppui mutta sitten öljynpaine valo alkoi syttymään kun kierrätti yli 3000rpm ja nyt valo jatkaa vilkkumistaan tyhjäkäynnilläkin,
kone käy nätisti(ei varmaan saisi käyttää :) ) ja mitään sivuääniä ei kuulu, onkohan muilla ollut vastaavaa vikaa...että meneekö sähköjä räpeltämällä vai laakereita vaihtamalla?
gti 16v pl öljynpainevalo
Valvoja: ffp jäsenet
Muistaakseni ohje arvona oli 2000rpm = 2bar
http://ffp-motorsport.com/tuning/moottorit/pl.php
Tuollahan se näkyikin
http://ffp-motorsport.com/tuning/moottorit/pl.php
Tuollahan se näkyikin
Itsellä kanssa valo syttyili ja summeri huusi kapiinissa...
En muista hiljenikö sillä että otin suodin jalan päältä sen piuhan irti vai pistinkö sen maihin.
Itsellä oli vain kosketus häiriö moottoripesun jälkeen. Kuivasin kunnolla ja laitoin hyvin kiinni.
Ei sen jälkeen ole valoa vilkkunut turhaan.
Voihan se olla vaikka anturi vika.. ei luulis anturin vagi tiskilläkään paljoa maksavan.
En muista hiljenikö sillä että otin suodin jalan päältä sen piuhan irti vai pistinkö sen maihin.
Itsellä oli vain kosketus häiriö moottoripesun jälkeen. Kuivasin kunnolla ja laitoin hyvin kiinni.
Ei sen jälkeen ole valoa vilkkunut turhaan.
Voihan se olla vaikka anturi vika.. ei luulis anturin vagi tiskilläkään paljoa maksavan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa