iskaritornin laakerin halkaisijat? mk3 vs. mk2 golffit.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

opa
-
Viestit: 491
Liittynyt: 23.7.2003 21:32

iskaritornin laakerin halkaisijat? mk3 vs. mk2 golffit.

ViestiKirjoittaja opa » 28.6.2006 0:04

Elikäs mk3 vs.mk2 golffi. Eli onnistuuko tollaseen mk2:seen sovittamaan uudemman mallin mk3:sen iskari tornin ylälaakerin?

Ku toi laakerihan on sama suurin piirtein vm 83-95? ( voi olla hieman epätarkka haitari ) Sen jälkeisissä golffeissahan etujousen halkaisija ja toi tukilaakeri muuttuu.Nyt tarttis sit tietää et muuttuuko tossa laakerissa / laakeri pesässä halkaisija tai korkeus tai joku muu ratkaiseva mitta.

Mielessä vaan siintää tollasen mk2 jettan osto ja varastossa makaa tyhjän panttina vuoden käytössä ollut alusta sarja jonka vois heivata jetsonin alle jos sellanen tulee ostettua.

eli laitanko alustasarjan myyntiin ja uutta jetsoniin tarkoitettua tilalle vai käynkö ostamassa vaan uudet tukilaakerit?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 28.6.2006 0:12

G60:ssa käytettyä ylälaakeria käytetään kolmoskorisessakin.

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 28.6.2006 10:17

Vanhemmat yläpäät voi päivittää uudemmiksi. Koskee kakkoskoppia, kolmosia, umpikeuloja... Pitää huomioida vain iskareiden muuttunut pituus eli koko tolpat.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 28.6.2006 10:19

Tuossa:
Kuva
Itsellä on tuollainen setti, se sitten nostaa keulaa vähäsen...

opa
-
Viestit: 491
Liittynyt: 23.7.2003 21:32

ViestiKirjoittaja opa » 28.6.2006 11:43

Kiittää ja kumartaa : )


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa