Eli katsastusinssi oli sitä meiltä ettei voi päästää läpi autoani ( VW Golf 3 Variant 1.9TD -99 ) koska autossa on madallussarja muttei kuitenkaan siitä merkintää rek.otteessa. Eli auto pitää muutoskatsastaa. Ongelma on siinä etten itse ole asentanut madallusjousia vaan edellinen omistaja.
Nyt siis pitäisi saada jokin todistus että kyseinen alustasarja on se oikea tuollaiseen autoon.
Kyselin liikkeestä asiaa ja he kertoivat että www.weitec.de ja sieltä download ja documents. Sieltä kyllä löytyy pdf tiedosto mutta se ei toimi.
Elikkäs. Oisko jollain tieto miten tästä tukalasta tilanteesta eteenpäin.
Jonkinlainen paperi pitäis saada näytettyä inssille.
Ongelma katsastuksessa puuttuvan Weitec todistuksen takia.
Valvoja: ffp jäsenet
edellisen omistajan ois tarttenu jättää auton mukaan se jousien hyväksyntä todistus... mut, soitas esim. US-Parts:iin ja kysy, jos he vois printata sul sen T.U.V. -todistuksen jousista... http://usparts.locomail.com/euro/index.php?page=3
Minä asensin tuohon Jettaani KW: alustasarjan. Katsastusmies kyseli siitä vasta parin vuoden jälkeen. sanoin että se on ollut siinä jo muutaman vuoden.
Ei se kysellyt mitään todistuksia. Mittasi vaan lokasuojan ja pyörän navan välisen etäisyyden. Muutoskatsastuksen se vaati. Eli käytännössä vain 40 Euroa ja merkintä rekisteriotteeseen. En tiedä josko uudemmissa automalleissa vaaditaan jo todistukset. Minun homma tapahtui n. 4 v sitten.
Ei se kysellyt mitään todistuksia. Mittasi vaan lokasuojan ja pyörän navan välisen etäisyyden. Muutoskatsastuksen se vaati. Eli käytännössä vain 40 Euroa ja merkintä rekisteriotteeseen. En tiedä josko uudemmissa automalleissa vaaditaan jo todistukset. Minun homma tapahtui n. 4 v sitten.
Eilen kävin leimalla ja alustasarja muutoskatsastettiin 29 euron hintaan. Mitään todistuksia ei tarvittu (olisi kuitenkin löytynyt), koska autoni oli sen verran vanha. Raja on jossakin -98 tienoilla, kun pitää olla vaatimuksenmukaisuustodistus ja suuntaustodistus.
Uusi ote ja otteeseen mitat renkaasta lokariin.
Olen kuullut, että läpi menee melkein mikä tahansa todistus, kun han sinä lukee auton malli. Itselläkin todistuksessa olevat kuvat ovat ihan jostain muusta sarjasta.
Uusi ote ja otteeseen mitat renkaasta lokariin.
Olen kuullut, että läpi menee melkein mikä tahansa todistus, kun han sinä lukee auton malli. Itselläkin todistuksessa olevat kuvat ovat ihan jostain muusta sarjasta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”