Eli nyt on toi Corro alkanu syömään viimeaikoina öljyä, tuntuu että saa lisätä litran öljyä aina yhdellä tankkauksella. Kun kylmänä starttaa niin pöläyttelee sinistä savua, lämpimänä ei enää. Kun avaan tyhjäkäynnillä öljynkorkin niin siitä tulee kauhee puhallus, mutta kun nostan kierroksia niin se loppuu, normaalia?
Maahankaan se öljy ei näytä valuvan niin onko minulla tässä kentien kansiremontti käsillä? Ohjurin kumit? Vai voiko G-Lader kadottaa sen öljyn johonkin? Laaderi on 2kk sitte ostettu Dopilta..
Öljynä käytän Rallyformulaa, pitäiskö tohon paksumpaa pistää?
Corrado G60 syö öljyä enemmän kuin ohjekirja sallii
Valvoja: ffp jäsenet
Jos huohotus putkesta (tai öljytilasta) tulee savua saattaa männänrenkaat olla väljähtänyt ja mikäli se oikein puhaltaa niin silloin se puskee painetta öljytilaan, joka johtuu vielä varmemmin männänrenkaden viallisuudesta. Käynnistyksen yhteydessä jos puhaltaa savut on se taas viite kuluneista venttiilivarsien kumeista, melkeimpä vois aloittaa mittaamalla puristuspaineet sylintereistä...
Ostin tommosen kympin equus mittarin, se ei ylttänyt laturin takaa ykköspyttyyn, kakkos ja kolmospyttyyn en saanu sitä kunnolla kii, se lens aina irti kahen metrin kaarella 8.2bar taulussa, mutta 4. pytty anto van 4.1bar.
Kuinka todennäköistä on, että männänrengas vaurioituu yhdessä sylinterissä? Vaikuittas ennemminkin kansivialta, jäähdytinvedessä ei ole öljyä seassa, joten venttiilivika?
Suosituksia semmosesta puristuspainemittarista, joka sopii kunnolla tohon tulpanreikään?
Kuinka todennäköistä on, että männänrengas vaurioituu yhdessä sylinterissä? Vaikuittas ennemminkin kansivialta, jäähdytinvedessä ei ole öljyä seassa, joten venttiilivika?
Suosituksia semmosesta puristuspainemittarista, joka sopii kunnolla tohon tulpanreikään?
Voihan toi nelospytty ainakin vuotaa venttilistäkin.
Otat venakopan auki ja katsot ne ohjurin kumit läpi. Suht helppo homma ensikertalisellekin. Kantta EI tarvi irroittaa. Itse onnistuneesti viime syksynä suoritin homman. Venajousen lyttyyn painamiseen tarvit jonkin erikoistyökalun. Suht helppoa touhua näin ylioppilaallekin vm. 95. Kuhan työkalut yleensä pysyy kädessä.
Otat venakopan auki ja katsot ne ohjurin kumit läpi. Suht helppo homma ensikertalisellekin. Kantta EI tarvi irroittaa. Itse onnistuneesti viime syksynä suoritin homman. Venajousen lyttyyn painamiseen tarvit jonkin erikoistyökalun. Suht helppoa touhua näin ylioppilaallekin vm. 95. Kuhan työkalut yleensä pysyy kädessä.
Joo semmone equus mitä sitte näköjää pitää pitää kii ku starttaa. Öljyä lisäsin korkillisen mutten ollut havaitsevinani paineiden kasvua. Öljyn menekki senkun kasvaa kasvamistaan niin turha sitä kai tässä on enää arpoa vaan kansi irti.
Onko kellää suosituksia kansipajoista välillä tre-helsinki. Tammerdieselistä ajattelin ainakin käydä kysymässä.
Onko kellää suosituksia kansipajoista välillä tre-helsinki. Tammerdieselistä ajattelin ainakin käydä kysymässä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa