Eli mitenkäs tuo lukitus toimii tuossa kakkoskoppasen gti golffin latikossa?
Nyt pakki menee päälle ilman kepin painallusta, pakille siirrettäessä tuntuu kyllä pieni "pykälä" mutta menee todella helposti vahingossa päälle.
Onkos helppo vai paha vika korjata?
kakkoskoppasen golfin pakkivaihteen lukitus
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
tuon korjaaminen onkin hankalampaa... vanhassa polossa ('84) oli sama vika ja se korjattiin purkamalla koko vaihdetalo pois ja sinne mihin kepin "alapääkuula" nyt osuu niin lisättiin, oiskohan ollu jäykempi jousi tai sitten jotain sinne jousen alle, jotta keppi nousisi ylemmäs ja tällöin tuo muovi otti normiasennossa siihen metalliläppään kiinni ja toimi siis kuin pitäiskin.
Polosta joutu purkamaan sen koko talon siksi koska tuo vaihdekeppi ei muutoin suostunut tulemaan pois sieltä vaihdetalosta, eli vaihdelaatikosta kiinnikkeet irti ja purkamaan (auton pohjasta päin)... toivonmukaan tuossa gti:ssä on jollain tavoin fiksumpi systeemi (vaikka kyllä vähä epäilen :\)
Polosta joutu purkamaan sen koko talon siksi koska tuo vaihdekeppi ei muutoin suostunut tulemaan pois sieltä vaihdetalosta, eli vaihdelaatikosta kiinnikkeet irti ja purkamaan (auton pohjasta päin)... toivonmukaan tuossa gti:ssä on jollain tavoin fiksumpi systeemi (vaikka kyllä vähä epäilen :\)
Omassa -84 vuojen kakkos golffissa (1.8) oli sama ongelma, oli helppo korjata eikä tarvinnu kuin ottaa vaihdekepin pussi ja nuppi sekä kehikko pois, sitten sen kepin alapään kuulan päällä oleva levy pois ja tunki sinne kuulan alle nippusiteitä että se ei ollu enään väljä, sit takas levy päälle ja laitto vielä niihin konehuoneen puolella oleviin palloniveliin ohutta muovia sinne kuppiin ettei hölkänny niin tuli kuin uusi vaihteistosta taas, eikä tarvinu purkaa mitään alakautta ;)!
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa