1.8 gti mkII viritys

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Raimostar
-
Viestit: 12
Liittynyt: 29.1.2006 21:18

1.8 gti mkII viritys

ViestiKirjoittaja Raimostar » 23.5.2006 23:17

Kertookaas mulle että täytyykö virittäessä ostaa mega scruitti tms. vai saako jetronicikin ruokkiamaan konetta riittävästi
Ei olis tarkotus ku tehä kansi ja vaihtaa nokat ja jottai pakosarjaa jne jne jne
Mut vaparina tarkoitus pitää

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 24.5.2006 10:43

Kyl se jetronikkikin saa tuupattua tarpeeks bensaa. Mutta ilmamäärämittaria ei tueta. Joten Megasquirt kehiin ja vaikka vanhoista tuplista tehä läppärungot ja kone saa ilmaa eri tavalla. Sitte Megasquirt kehiin säädöt kohdalleen ja menoks!

HelaKammo
-
Viestit: 1860
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja HelaKammo » 24.5.2006 12:12

Muistaakeseni perus k-jet läppäkoneisto virtaa 200+ heppaa, eli ei se ensimmäinen ahdistava pitäis olla, toiminta vaan virikoneessa voi muuten olla sähän mitä sattuu. Suurimmaksi ongelmaksi on käsittääkseni muodostunut se, että läppäkansi alkaa "heijata" tyhjäkäynnillä, koska virikone käy helposti hiukan vakiota epätasaisemmin tuolla tonnin pinnassa. Muutenkin koko seosalueella on varmasti vaikea optimoida seoksia, kun säädöt on todella rajalliset.

Itse tykkään k-jetistä, vaikkakin se on vakio koneessa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa