Jäykempää kumia vanhan malliseen etukannakkeeseen(mk2 golf)
Valvoja: ffp jäsenet
Jäykempää kumia vanhan malliseen etukannakkeeseen(mk2 golf)
Autossa on kiinni ns. vanhan mallinen läpipultilla oleva etummainen kannake. Sen kumi vaan alkaa olemaan melko loppu.
Netissä olen nähnyt kuvia missä porukka on asentanut esimerkiksi powerflexin puslan siihen.
Eli osaako kukaan sanoa powerflexin varaosanumeroa tolle puslalle? Yritin heidän sivuilta etsiä, mutta en enään löytänyt(mun mielestä ennen siellä oli).
Tietty jonkun toisenkin valmistajan käy jos on tiedossa.
Netissä olen nähnyt kuvia missä porukka on asentanut esimerkiksi powerflexin puslan siihen.
Eli osaako kukaan sanoa powerflexin varaosanumeroa tolle puslalle? Yritin heidän sivuilta etsiä, mutta en enään löytänyt(mun mielestä ennen siellä oli).
Tietty jonkun toisenkin valmistajan käy jos on tiedossa.
Toi korikitillä/sikafleksillä täyttäminen ei tule mieleen koska hyllystä ei muistaakseni löydy yhtään ehjää etutukikumia. Niistä kun yleensä se yläpultti "kartioineen" repeytyy irti... Siihen kylkiin myös joutuu aika monta reikää poraamaan jotta kaikki kanavat saa täyteen(yhden tollasen rälläköin joskus auki).
Vortexilla oli tosta Prothanen takapuslasta juttua että on ihan hyvä. Kokeilen tilaa myös tollaisen nyt. Vaikea sitten kertoa miten toimii kun kaikki uusin, mutta voinpahan kertoa sopiiko.
Omituista kyllä että ainakaan minä en enään löytänyt powerflexin sivuilta sitä täyttä puslaa tohon läpipulttimalliseen etukannakkeeseen. Pitäis melkein purkaa toi ja mitata ja tutkia josko vaikka S2:sen perän kumi kävis siihen. On nimittäin lähellä samaa kokoa. Ikävä vaan käyttöautoa alkaa purkamaan ja miettimään mitäs sitten tekis :)
EDIT: Ennenkin tämän kuvan tänne pastennut mutta uudestaan. Eli vasemmalla kuvassa näkee hyvin alkuperäisen kanavat: http://anagonda.com/temp/199.161HD.jpg
Vortexilla oli tosta Prothanen takapuslasta juttua että on ihan hyvä. Kokeilen tilaa myös tollaisen nyt. Vaikea sitten kertoa miten toimii kun kaikki uusin, mutta voinpahan kertoa sopiiko.
Omituista kyllä että ainakaan minä en enään löytänyt powerflexin sivuilta sitä täyttä puslaa tohon läpipulttimalliseen etukannakkeeseen. Pitäis melkein purkaa toi ja mitata ja tutkia josko vaikka S2:sen perän kumi kävis siihen. On nimittäin lähellä samaa kokoa. Ikävä vaan käyttöautoa alkaa purkamaan ja miettimään mitäs sitten tekis :)
EDIT: Ennenkin tämän kuvan tänne pastennut mutta uudestaan. Eli vasemmalla kuvassa näkee hyvin alkuperäisen kanavat: http://anagonda.com/temp/199.161HD.jpg
Mulla oli kakkoskopassa joskus tollanen prothane pusla takakannakkeessa ja ei oikeen voi suositella. Putoilee paikat hampaista ja sisämelu on älytön. Moottorin tärinä ei vaimennu yhtään ja tuloksena tärinästä aukeilevat pultit ja mutterit. mm. tuplakaasarin banjopulttit ei pysyny kiinni muuta kuin liimalla. Ei ollu nimittäin kauheen kivaa kun aukes pultti ajossa. Hyvä ettei palanu koko paska.
Tollainen kuin http://www.spatechnique.com on kaupannut noita powerflexin puslia aiemmin, juuri tuohon vanhanmalliseen kannakkeeseen. Kuvastosta ei enään löydy, mutta kysymällä selviää. Ite täytin sen etummaisen ja takimmaisen puslanvälit sialla.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”