Käykö esim 16v golffin anturi 1.8 8v koneen jakajaan vai mitä ratkaisuja olette käyttäneet hall-anturin suhteen?
Saa myös tarjota valmiita jakajia ( tulee turbokäyttöön )
Hall-anturi jakajaan
Valvoja: ffp jäsenet
jos pelkkää hall anturia tarvitset, niin uutena niitä saa esim: www.merteil.fi
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Joskus kattelin merteilin hintoja ja ne oli useasti kalliimmat kun alkuperäset osat.
Kannattanee kääntää katse muihin kauppoihin...
Kannattanee kääntää katse muihin kauppoihin...
Viimeksi muokannut H. Jormalainen, 21.5.2006 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Itteäkin kiinnostais noi, että käykö noi anturit sekasin. Kyselin laakkoselta, niin tähän mun 16v:hen virranjakaja 212e, KR:ään pelkkä hall-anturi 210e!! Aivan järjettömiä hintoja.
Tilailin motonettiin jonkun scirocon anturin?! Joku ämmä oli siellä tiskillä ja se oli ihan pihalla koko aiheesta, joten ei oo mitään hajua mikä sieltä tulee.
Tilailin motonettiin jonkun scirocon anturin?! Joku ämmä oli siellä tiskillä ja se oli ihan pihalla koko aiheesta, joten ei oo mitään hajua mikä sieltä tulee.
HERÄTINANTURIT KÄRJETTÖMIIN VOLKSWAGEN GOLF I/II 74--92
1.6-GTi 80--83 Bosch (suorakaidepistoke) sakarahelmalla. . .10-9036 39.90 ?
1.6-GTi 80--83 Bosch (suorakaidepistoke). . . . . . . . . . . . . . 10-9082 38.50 ?
1.6 85--86 Bosch. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10-9060 39.90 ?
1.6/1.8 85--91 Bosch (ilman sakarahelmaa). . . . . . . . . . . . . 10-9052 39.90 ?
1.8/GTi 83--87 Bosch. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10-9060 39.90 ?
1.8-16V 86--91 Bosch (Hall-anturi+pohjalevy). . . . . . . . . . . .10-9055 33.30 ?
Ylhäällä ote motonetin tarjonnasta.
Ja se kysymys, onko Herätinanturi sama ku Hall???
Viimeksi muokannut -Onze-, 23.5.2006 22:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://www.autowiki.fi/index.php/Hall-anturi
Hall-anturi sijaitsee virranjakajan sisällä ja sen tehtävänä on kertoa ohjausyksikölle milloin antaa kipinä. Vanhemmissa katkojan kärjillä varustetuissa sytytysjärjestelmissä ei hall-anturia ole. Katkojan kärjellisiä virranjakajia oli vielä 80-luvulla.
[muokkaa]
Vikatilanteiden ratkominen
Hall-anturi mittaa magneettivuon tiheyttä ja sen toiminnan voi testata pyörittämällä virranjakajaa (tai koko konetta jos kiinni koneessa) jolloin anturin johtojen tulisi vaihtua neljä kertaa yhden nokka-akselin kierroksen aikana (Yleensä vaihtelu on 0 ja 2 voltin välillä). Laita yleismittari anturin keskimmäisen nastan ja auton rungon väliin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa