Onko kenelläkään tietoa mitä luokkaa perusmoottorin tehot ovat ilman ahtoa?
Joku jolla ahdin on hajonnut, osaa varmaan kertoa miten tuollaisen perusmoottorin tehojen kanssa tulee toimeen, onko vielä ihan "ajettavissa"
G60 - PG koneen teho ilman ahtoja.
Valvoja: ffp jäsenet
taitaa olla enemmänkin luokkaa 60hv tai siltä se ainakin tuntui kun ilman ahtoja ajelin :) Voi jeesus kun teki tiukkaa yhistelmää ohittaa vaikka oli pitkä suora!
Sitten asiaa, ne taitaa olla siinä 80-90hv tai näin ainakin olen onkinut aikoinani monesta lähteestä, tiedä sitten.
mpo: käyt penkittää sen PG-mosan vaparina niin tulee varmuus asiaan.
Sitten asiaa, ne taitaa olla siinä 80-90hv tai näin ainakin olen onkinut aikoinani monesta lähteestä, tiedä sitten.
mpo: käyt penkittää sen PG-mosan vaparina niin tulee varmuus asiaan.
Olen lukenut että 100 hevosen tienoilla mentäisi ilman ahdinta eli kyllähän sillä vielä ajaa.
Tuota hiukan itse epäilen.Tuo T-Tech heittämä 60 on varmasti lähempänä.Sillä se on todella paljon lussumpi kun tavallinen 1,8 vento.Tai ainankin siltä se tuntui
Ja autolla ei kyllä tee mieli ajaa yhtään ellei ole pakko.Itse tein sitä pari kuukautta mutta isoille teille en mennyt.Sillä huiput oli puolen tunnin vinguttamisen jälkeen 150km/h.Ja kiihtyminen 0->80Km/h kesti varmaan 15 sek.
Joltain englanninkieliseltä sivulta tuon 100 hp luin. En sitten tiedä totuutta. Vaikeahan se ilman penkitystä on kertoa jotain huipputehoa, kun auto on kuitenkin suunniteltu ahtimen kanssa toimimaan. Ties millaiset ne teho ja vääntö käyrät ilman ahdinta ovat. Ties vaikka tuo 100 hp huippu löytyykin jostain, mutta vääntöä taas ei ole nimeksikään muulla kierrosalueella, niin tuntuuhan se ihan lussulta. Kuhan vaan pohdin.. :) Ei tietoa.
Edit: en googlella löydä nyt millään sitä tekstiä niistä tehoista.
Samassa tekstissä kerrottiin muistaakseni kuinka hyvin virtaava Corron vakio katti on.
Edit: en googlella löydä nyt millään sitä tekstiä niistä tehoista.
Samassa tekstissä kerrottiin muistaakseni kuinka hyvin virtaava Corron vakio katti on.
Tuli toissaviikolla kokeiltua ilman laaderia ajamista siis kokonaan pyörimästä pois ja tehot on varmasi vakio digifantin seoskartoilla siellä 60 hepan nurkilla. Kiihtyvyyteen ei ollut vaikutusta oliko kaasu puolessa välissä tai pohjassa. Käytännössä tuntui, että moottori tukehtuu kaasun ollessa pohjassa. varmasti puristuksia nostamalla ja oikeanlainen lastu laittamalla "lue vapaasti hengittävälle tehty" voi 100 hv löytyä ilman laaderiakin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa