lohkojen erot pg<->kr sekä mistä ne erottaa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 7.6.2005 23:19
lohkojen erot pg<->kr sekä mistä ne erottaa
Eli käykö osat jos kasaisi kr lohkolla ja kangilla+männillä(2mm laesta pois), muut osat tulis ilmeisesti tosta pg koneesta tohon ympärille, siis kyseessä tietenkin turbotus operaatio.
Mistä tunnistaa että mikä lohko tai kansi on kyseessä kun ei varma mistä toi nykyinen risa kone kasattu..
Mistä tunnistaa että mikä lohko tai kansi on kyseessä kun ei varma mistä toi nykyinen risa kone kasattu..
-
- -
- Viestit: 776
- Liittynyt: 7.8.2003 21:28
-
- -
- Viestit: 48
- Liittynyt: 7.6.2005 23:19
-
- -
- Viestit: 121
- Liittynyt: 1.8.2006 22:03
-
- -
- Viestit: 121
- Liittynyt: 1.8.2006 22:03
-
- -
- Viestit: 121
- Liittynyt: 1.8.2006 22:03
Semmonen asia tuli mieleen että kumpi olisi parempi/fiksumpi/halvempi tapa tehdä ahdettu moottori. Käyttää pg koneen alakertaa ja asentaa siihen 16v kansi vai sitten ostaa kokoneinen kr tekniikka? Kestääkä tollanen kr kone esim 250hp tehoja ilman että sitä avaa ja vähän parantelee?
Erityisesti odotan Donalta vastausta mutta muutkin laittaa vaan kommenttia ja tietoa kokemusten perusteella.
Erityisesti odotan Donalta vastausta mutta muutkin laittaa vaan kommenttia ja tietoa kokemusten perusteella.
pg alakerralla ja 16v kannella paketti sentään jo kestää jotain.
16v alakertaan joudut jo vahvistamaan tuolle tehollekkin taikka sitten kokeilet ja elät pelon vallassa notta milloin se laukeaa. 16v mäntien kesto tuntuu olevan aivan kummallinen ja vaihtelevan päivittäin.
Toisella ne ovat kestäneet 350hv sovelluksissa ja toiset saavat ne rikki jo pienelläkin virittämisellä.
Itselläni on juurkin tuo Pg16v yhdistelmä.
Parhaita vaihtoehtoja alakertaan olisi(tai monesti käytetty) PO-metallin H-profiili kiertokanget ja seuraksi wisecon männät. Sitten kesto löytyykin jo mukavasti.
Kaikki tietysti saa paskaksi jos yrittää.
16v alakertaan joudut jo vahvistamaan tuolle tehollekkin taikka sitten kokeilet ja elät pelon vallassa notta milloin se laukeaa. 16v mäntien kesto tuntuu olevan aivan kummallinen ja vaihtelevan päivittäin.
Toisella ne ovat kestäneet 350hv sovelluksissa ja toiset saavat ne rikki jo pienelläkin virittämisellä.
Itselläni on juurkin tuo Pg16v yhdistelmä.
Parhaita vaihtoehtoja alakertaan olisi(tai monesti käytetty) PO-metallin H-profiili kiertokanget ja seuraksi wisecon männät. Sitten kesto löytyykin jo mukavasti.
Kaikki tietysti saa paskaksi jos yrittää.
suosittelen kasaamaan pg:n alakertaan 16v kannella.tosiaan nuo jo edellä mainitut muutokset joutuu tekemään ja uusilla laakereilla kun kasaa.itsellä on 16v ahdettu pg:alakerralla ja matalalla puristus-suhteella.kyllä siitä voimaa saa ja kestää kun polttoaine ja sytytys puoli on kunnossa.mulla noita ohjaa megasquirt
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa