V GTI:n madallusjouset.
Valvoja: ffp jäsenet
V GTI:n madallusjouset.
Mikä olisi sellainen sopiva madallus, jotta ei mene ihan DTM tasolle. Onko jollain Eibachin Sportline jousia kyseisessä autossa. Nehän madaltaa edestä -35 ja takaa 25mm. Kummiskaan mitään "kivirekeä" ei olisi tarkoitus. Kuvankin voisi laittaa, jos olisi.
Autolla pitäisi päästä vielä ajamaan ilman mitään suurempia varomisia, jotta mukavuus säilyy.
Autolla pitäisi päästä vielä ajamaan ilman mitään suurempia varomisia, jotta mukavuus säilyy.
-
- -
Itselläni on tuo Eibachin Sportsystem, tosin 2.0 TDI:ssä. Rekisteriotteessa sekä edessä että takana kaaresta navan keskelle 330 mm. Tosin on varmaan siitä sen 5-10 mm vielä tippunu.
Oikein tyytyväinen olen ollu, vakio Sporlineen verrattuna pintakovuus hävisi mutta muuten tuli sopivan jämäkkä. Ei kivireki...
SUOSITTELEN!
Ps. Kuvaa en vieläkään osaa laittaa tähän mutta auto löytyy Galleriasta.
Oikein tyytyväinen olen ollu, vakio Sporlineen verrattuna pintakovuus hävisi mutta muuten tuli sopivan jämäkkä. Ei kivireki...
SUOSITTELEN!
Ps. Kuvaa en vieläkään osaa laittaa tähän mutta auto löytyy Galleriasta.
packard: Hyvältä näyttää. Omaani tulisi 5.5mm enemmän väliä lokasuojan ja fillarin yläreunan väliin, samalla auto ui 5.5mm syvemmällä. Johtuu siitä, että sinulla on 235-40-18" fillarit minun 225-45-17" vastaan. 18" kun on 11 milliä isompi kehältään. Noi -30mm jouset on minulle max. mitä voi laittaa, loppuu pohjan ja maanvälinen maavara, kun ei ole kun 17" vanteet. Ei viittis öljypohjaa tuhota.
Noi H&R jouset mahdollisesti löytää tiensä munkin kipon alle.
Noi H&R jouset mahdollisesti löytää tiensä munkin kipon alle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”