Paljonko ovat perineet osista + töistä ja missäpäin suomea?
Itellä 1.6 16v AUS pata...
Liekköhän luottamista noihin motonetin paketteihin vai käänyisikö jo suosiolla merkkiliikkeeseen.
Jakohihna
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 207
- Liittynyt: 10.4.2006 22:13
Mulla AZD pannu ja muutamasta paikasta täällä susirajan sisällä katellu/kyselly noita hintoja ja vaihto osineen on ollu kaikissa viidensadan paremmalla puolella. Tyydyin siis vaan ostamaan nuo osat, ja vaihtotyö olis kohta edessä.
Hihnat (2kpl), kiristimet (2kpl) ja ohjainrullat (2kpl) maksoivat tarvikeliikkeessä n. 190€. Vesipumpun hain Stockalta, eikä maksanu, ku vähän yli 40€.
Kalliithan noi osatkin jo on, mut mulla aina ollu periaate, et jos joitain vaan voi tehdä ite, ni se tehdään...
Hihnat muuten oli Gates ja rullat/kiristimet Ruville. Vesipumppu oli joku ihmeen V.A.G :P
Joo ja sit tosiaan toi kampiakselin hihnapyörän pultti. Stockalta muutama euro. On muuten kertakäyttöinen.
Hihnat (2kpl), kiristimet (2kpl) ja ohjainrullat (2kpl) maksoivat tarvikeliikkeessä n. 190€. Vesipumpun hain Stockalta, eikä maksanu, ku vähän yli 40€.
Kalliithan noi osatkin jo on, mut mulla aina ollu periaate, et jos joitain vaan voi tehdä ite, ni se tehdään...
Hihnat muuten oli Gates ja rullat/kiristimet Ruville. Vesipumppu oli joku ihmeen V.A.G :P
Joo ja sit tosiaan toi kampiakselin hihnapyörän pultti. Stockalta muutama euro. On muuten kertakäyttöinen.
Näitä hintoja vertailtaessa pitää kyl sit todellakin ottaa huomioon noiden moottoreiden rakenne erot.
Viltterin kysymys koskee AUS, AZD, BCB sarjaa, joissa toi jakopää taitaa olla se kaikkein kallein ratkaisu. Siis hihnoja on kaksi, joten hinnatkin yleensä tuplaantuu.
Lohdutuksena voi kai sanoa, että joihinkin merkkeihin remppa on aivan yhtä kallis -ellei jopa kalliimpi- , vaikka rakenne on huomattavasti yksinkertaisempi.
Ylihuomenna ajattelin tohon remminvaihtoon ryhtyä, joten voin sit (toivottavasti) jakaa hyviä neuvoja niitä tarvitseville.
Aika jännä muuten, että tarvike osat on kalliimmat. Joskus näinkin päin.
Viltterin kysymys koskee AUS, AZD, BCB sarjaa, joissa toi jakopää taitaa olla se kaikkein kallein ratkaisu. Siis hihnoja on kaksi, joten hinnatkin yleensä tuplaantuu.
Lohdutuksena voi kai sanoa, että joihinkin merkkeihin remppa on aivan yhtä kallis -ellei jopa kalliimpi- , vaikka rakenne on huomattavasti yksinkertaisempi.
Ylihuomenna ajattelin tohon remminvaihtoon ryhtyä, joten voin sit (toivottavasti) jakaa hyviä neuvoja niitä tarvitseville.
Aika jännä muuten, että tarvike osat on kalliimmat. Joskus näinkin päin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa