corradon lämmöt

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

mice82
-

corradon lämmöt

ViestiKirjoittaja mice82 » 30.3.2006 23:28

jees osaiskos joku kertoa että miksi tuo lämpö mittarin valo vilkuttelee vaikka paisunta säiliössä on nestettä riittävästi ja vesi ei ollut edes lämmintä. itse olen ymmärtänyt että tuo vilkuttaa vain jos nestettä ei ole riittävästi tai auto käy liian kuumana. muutenkin tuo mittari taitaa kyllä näyttää päin p..settä kun normaali ajossa nousee sinne 110 asteen paikkeille mutta letkut yms ei ole niin kuumia ettei niistä voisi pitää paljain käsin kiinni. paisunta säiliöstä mitattuna neste on noin 70 asteista. Voisikohan asiaan vaikuttaa se että tuo mittarin anturi on vaihdettu pari viikkoa aikaa? onko jossain muussa autossa esim saman tapainen anturi tms? tuo valo ei ole kyllä vielä ennen vilkutellut.... apuva pliis

lisätäänpä että tuo valo alkoi vilkkumaan heti käynnistyksen jälkeen ja vilkkui koko matkan(n.10km) kun ajoin töistä kotiin.

H. Jormalainen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 31.3.2006 0:39

Jos heti alkaa vilkkumaan niin sitten se varmaan luulee että nestepinta on alhaalla.

Koita hölskytellä pinnankorkeusanturia. Mulla joskus alkaa valo palamaan jos liian rajusti täyttää säiliön. Rauhassa ku valuttelee niin ei mitään. Sit ku uudestaan loiskauttaa hulauksen nestettä ni valo sammuu :)

mice82
-

ViestiKirjoittaja mice82 » 31.3.2006 10:42

omituinen on tuo. tänään aamulla ei mitään. taitaapi olla taas näitä henki maailman juttuja

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”