Kakkoskoppa Gti:stä karkas vitonen
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 4
- Liittynyt: 29.3.2006 17:51
Kakkoskoppa Gti:stä karkas vitonen
Satasen vauhdista lähti viitosvaihde käveleen ja eikä ole sen jälkeen löytynyt. Muut vaihteet toimii moitteettomasti, mutta kytkin pohjasssa kuuluu jonkinlaista rahinaa. Viitosta kytkettäessä ei tunnu kepissä minkäänlaista pykälää. Olisko mahdollista että olis hammasratas tippunut pooreilta tai jotain muuta vastaavaa? Auto on 1.8Gti 16v (KR) vm:87[/b]
-
- -
- Viestit: 4
- Liittynyt: 29.3.2006 17:51
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Jos kyseessä on 87 alkupään peli niin homma on aika selkee.
Lokakuussa '87 ja sen jälkeen tehdyissä 020 5-vaihteisissa laatikoissa öljyn tarkistysreikä on 7mm korkeammalla kuin sitä vanhemmissa, missä reikä on liian matalalla. Täyttö: Kaada nopeusmittarin vaijerin reiästä tasan kaksi litraa öljyä laatikkoon. Jos laatikkosi on vanhempaa mallia missä reikä on 7mm liian matalalla, et voi tarkistaa öljynpintaa tarkistusreiästä. Jos öljyä laitetaan vanhemmissa laatikoissa vain tarkistusreiän tasolle (noin 1.5 litraa), hajoaa vitos vaihde aikanaan.
Lokakuussa '87 ja sen jälkeen tehdyissä 020 5-vaihteisissa laatikoissa öljyn tarkistysreikä on 7mm korkeammalla kuin sitä vanhemmissa, missä reikä on liian matalalla. Täyttö: Kaada nopeusmittarin vaijerin reiästä tasan kaksi litraa öljyä laatikkoon. Jos laatikkosi on vanhempaa mallia missä reikä on 7mm liian matalalla, et voi tarkistaa öljynpintaa tarkistusreiästä. Jos öljyä laitetaan vanhemmissa laatikoissa vain tarkistusreiän tasolle (noin 1.5 litraa), hajoaa vitos vaihde aikanaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa