eli kaasutinkoneisen Jedin lämpömittari temppuilee: välillä näyttää oiken ja sitten taas ei mitään. Mikä mahtais olla vialla ? -mittaristo (MotoMeter) vaiko joku antureista; velipojalla alkaa hermo mennä...ite veikkaisin jonkun johdon olevan lähes poikki tai mittaristossa on kylmäjuotos tai liittimessä vikaa. Hauskinta on se, että vika ilmenee sekä kylmänä että lämpimänä.
Onko joku törmänny moiseen probleemiin ?
Jetta 2/ 1.8 lämpömittarin toimintahäiriö
Valvoja: ffp jäsenet
Mulla oli samaa vikaa 1,6:n ez:tan kanssa. Mittari rupes näyttämään oikein, kun vaihdoin anturin (musta) ja puhdistelin liittimen.
Onko vuotoja jäähdytinjärjestelmässä? Aikaisemmin mun mittari ei noussut kuin puoleen väliin, kunnes vaihdoin vuotavan syylärin ehjään, painesäiliön korkin ja ylivuotoputken. Rupesi paineet pysymään sisällä ja mittari näyttämään oikein (toivottavasti).
Nyttemmin minun mittari heiluu 1/2 - 3/4 näyttöalasta aikaisempaan vajaaseen puoleen verrattuna.
Onko vuotoja jäähdytinjärjestelmässä? Aikaisemmin mun mittari ei noussut kuin puoleen väliin, kunnes vaihdoin vuotavan syylärin ehjään, painesäiliön korkin ja ylivuotoputken. Rupesi paineet pysymään sisällä ja mittari näyttämään oikein (toivottavasti).
Nyttemmin minun mittari heiluu 1/2 - 3/4 näyttöalasta aikaisempaan vajaaseen puoleen verrattuna.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”