Jep. Eli tollaset korkeus säädettävät tolpat pitäis tässä ruveta auton alle kampee mut mistä niille iskareille sais suojakumit?
Säädettävässä sarjassa jousen halkaisija sen verran kaposempi et alkuperäiset kumit ei mahdu sinne jousen ja iskarin väliin.
Toinen ongelma on et kummosia pohjaan lyönti kumeja ootte tollasten tolppien kanssa käyttäny?
Mulla on näissä uusissa tolpissa etuiskareissa matalat pohjauskumit mut takaiskareissa sellasia ei oo ollenkaan ja vakio pohjauskumi on aivan liian pitkä. Tosin siitä selvii varmaan vielä puukolla ku katkoo kumia matalammaksi mut sinnekki tarvis joku suojakumi keksiä.
Ja kyseessähän on sit golf mk 3:sen tolpat.
Ei jos joku tietää jonkun hyvän haitari kumin mitä pystyis hyödyntää ni kiittäisin tiedosta kovasti.
Ja sitten vielä lopuksi vinkki jonka aikanaan itse sain koskien mk2 golffin madallussarjan etuiskarien suojaamista.
Alkuperäiset suojathan ovat kovakumia joka lyhkäsemmällä iskarilla saattaa paukahtaa pohjaan ja päreiksi.
Eli otetaan alkuperäisestä pohjaanlyönti kumista alin kerros pois ja sit sen päälle vedetään opel kadett e:n raidetankon suojakumi. Sopii tohon alkuperäisen pohjaanlyönti kumin yläpäähän ku nyrkkisilmään.
iskari tolppien suojaus ( korkeus säädettävä alusta )
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 40
- Liittynyt: 21.9.2004 20:26
tolpat
niin ja jos niistä tolpista sitä kierrettä löytyy niin vaseliinia sitten pensselillä joka paikkaan suojaksi...etenkin jos vielä tämän talven aikana laitat tolpat paikoilleen. muuten voi olla säätäminen juhannuksen nurkilla yhtä tuskaa:)
Joo sanotaan näin et kevättä odotellessa vaikka tällähetkellä näyttää siltä ettei se kevät tuu ollenkaan.
Kierteet on tarkotus rasvata huolella mut niiden päälle kaipais silti tota kumia ettei vasukka ja hiekka muodosta sellasta hiomatahna kerrosta kierteiden päälle.
Ja ei kai tässä tosiaan auto ku lähtee tonkimaan jonki varaosa liikkeen varastoa ja etsimään sopivaa.Tarttis varmaan kokeilla tota opelin raidetangon kumia jos se kelpais näihinki?
Kierteet on tarkotus rasvata huolella mut niiden päälle kaipais silti tota kumia ettei vasukka ja hiekka muodosta sellasta hiomatahna kerrosta kierteiden päälle.
Ja ei kai tässä tosiaan auto ku lähtee tonkimaan jonki varaosa liikkeen varastoa ja etsimään sopivaa.Tarttis varmaan kokeilla tota opelin raidetangon kumia jos se kelpais näihinki?
Mulla on KW inox var 2 ,golf4 .
Juuri laskin autoa , ei tarvinnut edes korkeudensäätö avainta . Käsin ihan kääntelin . Siis ensin CRC runsaasti kierteisiin, lukituspultti auki , hammasharjalla mönjät pois ja crc lisää muutama kerta näkee kun paska irtoo , sitten vähän kääntää jousilautasta ylöspäin ja lisää crc ja hammasharjaa. Ja sitten säätää vaan haluamalleen korkeudelle. Tässä tapauksessa alaspäin .
Mitään ylimääräisiä suojia mulla ei ole paitsi kw paketissa tuleva.
Toi setti on ollut nyt alla reilun vuoden .
Juuri laskin autoa , ei tarvinnut edes korkeudensäätö avainta . Käsin ihan kääntelin . Siis ensin CRC runsaasti kierteisiin, lukituspultti auki , hammasharjalla mönjät pois ja crc lisää muutama kerta näkee kun paska irtoo , sitten vähän kääntää jousilautasta ylöspäin ja lisää crc ja hammasharjaa. Ja sitten säätää vaan haluamalleen korkeudelle. Tässä tapauksessa alaspäin .
Mitään ylimääräisiä suojia mulla ei ole paitsi kw paketissa tuleva.
Toi setti on ollut nyt alla reilun vuoden .
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa