nyt olen alustaa tilailemassa pasuunaan ja tuo kw var2 on tällähetkellä paras vaihtoehto,mutta nyt olen kuullut monesta eri tahosta etteivät muka kestä yms yms. säätörenkaat kuulemma menee heti "sileiksi" ja paukuu ja kolisee ja muutenkin kova???mitä v****a?? onko nää nyt taas niitä esson baari heittoja?
alusta kuitenkin maksaa jonkin verran niin haluan olla 100% varma että on hyvä.
olen lukenu kaikki tekstit mitä searchilla löysin mutta lisää kommentteja tarvitaan.
hakusessa on alusta jolla on hyvä ajaa,ei ole enää varaa menettää yhtään paikkaa takahampaista=)
-01 1.9 TDi sedan passattiin KW variante2 alusta...
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 31
- Liittynyt: 18.8.2005 10:39
-
- -
- Viestit: 31
- Liittynyt: 18.8.2005 10:39
KW inox-line korkeussäädettävissä alustasarjoissa on kiillotetut rosteritolpat ja komposiittilautaset
edut:
komposiitti ei korrosioidu rosterin kanssa
komposiitti vaimentaa tie- ja rengasääniä
oikein eli ohjeiden mukaan käytettyinä komposiittilautaset kestävät hyvin
huomaa erityisesti:
-lukitusruuvi kiristetään vain sormimomenttiin kevyesti
-ei saa säätää paino päällä
-hiekka putsattava esim. vanhalla hammasharjalla tai jäykällä maalisiveltimellä
eli ohjeet luettava huolellisesti
tolppien materiaalina rosteri on Suomen suolattuille talviteille parempi vaihtoehto kuin sinkityt tai kromatut tolpat
siis hyvän ostoksen teit
------------------------------
yleisesti tulee muistaa että valmistajasta riippumatta korkeussäädettäviä alustasarjoja saa käyttää siihen ilmoitetulla/TUV-hyväksytyllä säätöalueella
vaikka kierrettä riittäisi ei saa laskea alemmas tai nostaa ylemmäs koska alusta ei enää toimi ja iskarit saattavat vaurioitua
edut:
komposiitti ei korrosioidu rosterin kanssa
komposiitti vaimentaa tie- ja rengasääniä
oikein eli ohjeiden mukaan käytettyinä komposiittilautaset kestävät hyvin
huomaa erityisesti:
-lukitusruuvi kiristetään vain sormimomenttiin kevyesti
-ei saa säätää paino päällä
-hiekka putsattava esim. vanhalla hammasharjalla tai jäykällä maalisiveltimellä
eli ohjeet luettava huolellisesti
tolppien materiaalina rosteri on Suomen suolattuille talviteille parempi vaihtoehto kuin sinkityt tai kromatut tolpat
siis hyvän ostoksen teit
------------------------------
yleisesti tulee muistaa että valmistajasta riippumatta korkeussäädettäviä alustasarjoja saa käyttää siihen ilmoitetulla/TUV-hyväksytyllä säätöalueella
vaikka kierrettä riittäisi ei saa laskea alemmas tai nostaa ylemmäs koska alusta ei enää toimi ja iskarit saattavat vaurioitua
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa