Eli ongelmana on madallusjouset ja niiden kanssa käytettävät iskarit.
Madallusta omilla jousilla tulee niin reippaasti että vakiokaasut on ihan pohjassa ja keula "pompottaa".
Onko G2 patruunalla olevat etutolpat? Löytyykö niihin lyhyempiä patruunoita?
Mistäs nyt iskarit vai ajelenko vakio jousilla?
Vai käynkö ostamassa lisää kierrettä iskarin yläpäähän?
Kiitos.
Lyhyemmät etuiskarit G2:seen??
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 494
- Liittynyt: 2.7.2004 3:59
Yks vaihtoehto on iskarin lyhennys yläpäästä... Tehtiin yhteen sierraan ku katsastusmies valitti jousista jotka oli liian löyhästi kiinni ku keula oli ilmassa...
Iskarit soviin ja sorvataan sopivasti lyhyemmäksi ja sitten uudet kierteet...Taitaa vaan olla ettei katsastusmiehet oikein innostu jos kertoo miten tehty... =)
Iskarit soviin ja sorvataan sopivasti lyhyemmäksi ja sitten uudet kierteet...Taitaa vaan olla ettei katsastusmiehet oikein innostu jos kertoo miten tehty... =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa