golf mk2 kysymyksiä.
Valvoja: ffp jäsenet
golf mk2 kysymyksiä.
ei oo kokemusta näistä vw tuotteista joten kysyttävää tulee varmasti paljon...
eli onko 4v ja 5v laatikon vetarit samat? onko 1.6 ja 1.8 malleissa samankokoset takajarrurummut? mistä vm alkaen 1.6/1.8 golffeissa on kärjetön jakaja? onko 1.6 ja 1.8 kytkin sama? löytyykö mistään vw vehkeestä imusarjaa esim weber dgv/dgav:lle tohon 1.6 koneeseen? mistä lähtien golffeissa on hydrauliset nostajat?
eli onko 4v ja 5v laatikon vetarit samat? onko 1.6 ja 1.8 malleissa samankokoset takajarrurummut? mistä vm alkaen 1.6/1.8 golffeissa on kärjetön jakaja? onko 1.6 ja 1.8 kytkin sama? löytyykö mistään vw vehkeestä imusarjaa esim weber dgv/dgav:lle tohon 1.6 koneeseen? mistä lähtien golffeissa on hydrauliset nostajat?
Vetarin laippojen koko saattaa vaihdella 90 ja 100mm välillä koneen tehoista riippuen.
Takarummut ovat samat.
Kärjettömiä jakajia on ollut jo vuodelta 80, mutta pääsääntöisesti muutos tapahtui vuonna 85 samalla kun siirryttiin hydraulisiin venttiilin nostajiin.
Kytkin saattaa olla sama tai sitten ei, riippuu taas siitä koneen tehosta.
Takarummut ovat samat.
Kärjettömiä jakajia on ollut jo vuodelta 80, mutta pääsääntöisesti muutos tapahtui vuonna 85 samalla kun siirryttiin hydraulisiin venttiilin nostajiin.
Kytkin saattaa olla sama tai sitten ei, riippuu taas siitä koneen tehosta.
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
eli kaikki normi kaasari 1.6/1.8 golffit samoilla vetareilla?
sovite laipat on tiedossa mutta meinasin että löytyykö jostain muusta mallista suoraan imusarejaa tolle weberille..
mites tommosen 2korisen passatin 1.8 kone käy golffin laatikkoon? sama kytkin? eikös se kuitenkin oo ihan sama ku golffinkin pata??
sovite laipat on tiedossa mutta meinasin että löytyykö jostain muusta mallista suoraan imusarejaa tolle weberille..
mites tommosen 2korisen passatin 1.8 kone käy golffin laatikkoon? sama kytkin? eikös se kuitenkin oo ihan sama ku golffinkin pata??
Passatin kone käy Golffin laatikkoon, mutta koska passatissa on kone pitkittäin siihen pitää vaihtaa öljypohja, öljypumpun imuputki ja öljynsuodattimen jalka, että kone saataisiin mukavasti asettumaan Golffin keulalle.
Kytkimet ainakin Golffissa on joko 200 tai 210millisiä ja joissakin Golffeissa on vauhtipyörä "väärinpäin".
Kytkimet ainakin Golffissa on joko 200 tai 210millisiä ja joissakin Golffeissa on vauhtipyörä "väärinpäin".
Jos joku haluaa ruveta isolohkoa tekemään niin multa löytyy tallin pohjalta 2.1 litranen projekti. Löytyy uutta mäntää, tdi:n kampuraa, hyvä lohko yms. Yhteyttä voi ottaa privalla...
Se on nyt nimittäin puoltoista vuotta maannut siellä ja sinä aikana ole saanut porautettua ja hankittua männät. Siitä vois siis luopua, kun sitten jos joskus taas innostuu niin alottaa alusta.
Se on nyt nimittäin puoltoista vuotta maannut siellä ja sinä aikana ole saanut porautettua ja hankittua männät. Siitä vois siis luopua, kun sitten jos joskus taas innostuu niin alottaa alusta.
mistähän tohon 1.6 koneeseen sais jonku läpi virtaavan kannen? 1.3 koneen kansi ei kaiketi käy? 1.6 ja 1.8 malleissa kaiketi samat jarrut jne eli sais muutoskatsastettua pienillä prosenteilla.. täytyy EHKÄ rakentaa tosta golffista muijakaverille auto kun se ei näistä alle 80` luvun fordeista perusta..
noi 16v tekniikat kaiketi on kiven alla ja maksaa mahdottomia..
noi 16v tekniikat kaiketi on kiven alla ja maksaa mahdottomia..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa