Golf vr6 päästää nestettä paisuntasäiliöstä

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

Golf vr6 päästää nestettä paisuntasäiliöstä

ViestiKirjoittaja Arska » 15.1.2006 13:11

Olen uutena tulokkaana:) Eli mikäköhän autoa vaivaa kun päästää jäähdytinnestettä pihalle paisuntasäiliön reijästä? Ja tämä reikä on säiliössä alkuperäinen! Nestettä häviää MAX-->MIN noin kahdessa viikossa.. On vaihdettu uus säiliö. Se reikä on sielä mustan muovin alla joka tulee siihen paisuntasäiliön päälle ja menee korkin kohtaan.. Luulis että korkki pitäis ton paineen sisällä,mutta ei ja sekin on uus:( Auttakaa jos on jollaki tietoa asiasta

jiipee
-
Viestit: 177
Liittynyt: 29.7.2003 2:05

ViestiKirjoittaja jiipee » 15.1.2006 13:28

Kannentiiviste paskana, siitähän se johtuu.

Joonas.k
-
Viestit: 772
Liittynyt: 13.3.2005 18:39

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 15.1.2006 14:11

Sitä epäilisin. Tekee painetta jäähdytysjärjestelmään ja se rupeaa vuotamaan sen takia.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 15.1.2006 14:34

sitä oon vähä pelännykki. Se remontti on sellanen yli 600€ ku tekee kaikki venttiilityöt ja kannen oikaisut:( menee villeristo kyllä pian vaihtoon..

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 15.1.2006 15:05

niin ja vielä että mikä ton tiivisteen polttaa ku ei oo ainakaan lämmöt noussu ikinä yli 90 asteen? no onhan autolla kyllä ajettu 230tkm:)

Joonas.k
-
Viestit: 772
Liittynyt: 13.3.2005 18:39

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 15.1.2006 15:07

On ihan "tyyppi vika". Noita on VilleRistoissa palanut koko ajan. Itsellänikin meni. Ja varmasti 10 muullakin tällä foorumilla.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 15.1.2006 15:34

no pitikö sun tehdä kannen oikaisut ym? Haluan vaan tietää että mitä maksoi ja mitä kaikkea muuta piti tehdä ku tiiviste vaihtaa?

Joonas.k
-
Viestit: 772
Liittynyt: 13.3.2005 18:39

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 15.1.2006 15:41

Noh ihan normaalit toimenpiteet. Kannen koneistus (oikaisu) Venttiili ohjurien kumit. Ja venttiilien läppäys. Ei mitenkään vaikea remontti. Samalla kun kannen ottaa pois. Kannattaa vähän katsoa jakopäätä joko olisi aika korjata se.

Hinnasta tuttu/minä tein sen: Mutta esim vw maksaa 1000-1500€. Mutta tekeehän noita muutkin. N. 600€ Niin ei oo kaukana.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 15.1.2006 15:55

no en oo niin tyhmä että vien merkkihuoltoon:) Yks äijä mulle sen lupas tehdä ja arvioi hinnaksi noin 600€,mutta mitä toi jakopään remppa tekee lisää? Olis seki varmaan hyvä tehdä siinä samalla. Pitää täs kattoa että koska laittais auton remonttiin:)

Joonas.k
-
Viestit: 772
Liittynyt: 13.3.2005 18:39

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 15.1.2006 16:02

Se maksaa mukavasti lisää 300€ osat pelkästään. Joutuu vaihdelaatikon tiputtamaan poies.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 15.1.2006 16:18

no huh huh.. elämä on:) pitää olla lompsa lyönnis ku verkulla ajelee. Olis hyvä ku osais itte tehdä niin säästyis edes vähä rahaa,mutta ei taidot riitä eikä mulla kyllä olis paikkaakaan missä sen tekis.. Tuon verkun moottoritila on niin ahdas että ei sinne voi mitään tehdä purkamatta muita osia edestä:)

jtmattila
-
Viestit: 283
Liittynyt: 27.10.2005 17:41

ViestiKirjoittaja jtmattila » 15.1.2006 20:26

kannattaa katsoa että paisuntasäiliön korkin tiiviste on kunnossa/paikallaan.oma VR6 sylki nestettä pihalle juuri samalla tavalla.oli tiiviste vähän pois paikaltaan.vika ilmeni aina kun auto lämpeni lähelle lämpötilaa missä flekti alkaa pyörimään.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 15.1.2006 20:35

siinä korkissahan ei ole tiivistettä vaan se on siinä säiliössä. Viittiskö joku verkun omistaja koittaa avata oman paisuntasäiliön korkin ja sanoa mulle että tuleeko sieltä kuinka paljo painetta. Mä toivon Mattila että vika olisi tuo sinen kertomasi:) Kun kumminkaan ei pakoputkesta tule jäähdytin nestettä eikä öljyn seassa ole yhtään:) oon ajnu noilla öljyillä 5000km viäläkin on kirkkaat:)

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 15.1.2006 21:31

Ja se korkki siinä on kanssa yksi tyyppivika, se ylipaineventtiili korkista hajoaa vanhemmiten.

Kannattaa tutkituttaa tuo merkkihuollossa kuitenki enne ku vie jollekki kyläsepälle.

Make
ffp jäsen
Viestit: 1731
Liittynyt: 17.7.2003 22:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja Make » 15.1.2006 21:51

Avaa se korkki auton käydessä ja kato kupliiko siellä paisarissa... Se on kans yks merkki et ois kansitiivari menny tai kansi.

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 15.1.2006 21:57

Ja tee tuo kuplimistesti kylmällä koneella, kuumanahan se vesi kiehuu ehkä muutenkin paineistettamattomana.

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 15.1.2006 22:20

Mulla mk2 Golf puski normilämpimänä nestettä paisuntasäiliöstä kun oli syyläri päässyt hieman tukkeentumaan ja se painekorkki oli hajalla (päästi kaikki paineet pois).

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 15.1.2006 23:15

joo pitää huomenna kokeilla tota kuplimis juttua, oon kokeillu sitä kuumalla koneella,mutta ei siitä saanu oikein selkoa ku se ruikki sieltä ylemmästä putkesta nestettä kokoajan paisariin. Mistä saan laitettua tänne kuvia? voi laittaa kuvan siitä reijästä mistä se neste tulee.. Kiitos kaikille vastannelle jo tässä vaiheessa:)

Heze
-
Viestit: 479
Liittynyt: 23.7.2003 12:14

ViestiKirjoittaja Heze » 16.1.2006 0:16

Ja jos se tulvii myös korkki auki, niin termostaattia epäilisin. Ei kierrätä nestettä syylärin kautta.

tpv
-
Viestit: 778
Liittynyt: 2.8.2003 14:20

ViestiKirjoittaja tpv » 16.1.2006 0:18

Ja kai sulla nyt puhallin toimii? Mulla kävi taannoin niin että puhallin lopetti toimintansa ja valtatiellä kaikki ookoo, mut kun tuli kaupunkiin niin kaupunkiajossa moottorin lämmöt nousi niin korkeex että rupes työntämään nesteitä pihalle (=keittämään) kun flekti ei lähteny pyörimään.
Syyksi paljastui puhaltimen sulakkeen palaminen! Hyvä kun mokomaa ees huomas... Niin huomaamaton se läpyskä siinä paisarin edessä releen päällä suojakannen alla on...
Ja flekti lähtenee käyntiin suunnilleen siinä vaiheessa kun lämmöt on siellä puolen välin tietämillä...

jtmattila
-
Viestit: 283
Liittynyt: 27.10.2005 17:41

ViestiKirjoittaja jtmattila » 16.1.2006 3:13

kyllä se siitä korkista löytyy.se korkki myös happanee ajan myötä ja alkaa hapertumaan juuri siitä O-rengasta paikallaan pitävän huulloksen kohdalta.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 16.1.2006 16:27

oon 100€% varma että mulla ei oo korkissa tiivistettä vaan se on laitettu siihen paisarin kierteiden viereen:) Termostaatti voi olla kyllä viallinen koska lämmöt nousee vaan 80 asteeseen ja silloinkin pitää jo ajaa aika kauan..

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 16.1.2006 16:30

ai niin kokeilin tota kylmällä moottorilla tota kuplimista niin ainakin vr6:ssa on paisariin kaks letkua alempi ja ylempi niin siitä ylemmästä tuli paisariin koko ajan vähän nestettä eli oli vähä huono kattoa että tuleeko kuplia..

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 16.1.2006 16:36

Kyllä se o-rengas siinä korkissa kuuluisi olla. 1H0121687A 28.5x3.8

"Ilmausletku" löytyy kaikista.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 16.1.2006 17:51

mä oon jo kerran ostanu uuden korkin,mutta piti laittaa vanha tilalle ku se uus oli pakkasella siinä niin kireellä että oli pakko laittaa ruuvimeisseli läpi ja avata se sillä. Ostin silloin korkin vielä merkkiliikkeestä ja makso jotain 10€ Tuskin sitä tiivistettä olis pitäny erikseen ostaa? Saanko laitettua tänne jotenki kuvia? Voisin laittaa korkista ja paisarin siitä reijästä...

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 16.1.2006 17:54

niin ja kuuluuko tuola paisaris olla tollanen paine? kylmänäkin kun avaa korkin niin tuntee että sielä on kova paine.. Oon kuullu että volkkareis on joku paine jäähdytys??

imaS
-
Viestit: 348
Liittynyt: 31.10.2005 19:25

ViestiKirjoittaja imaS » 16.1.2006 18:04

Saanko laitettua tänne jotenki kuvia?


vaikka näin

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 16.1.2006 18:33

Kuva

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 16.1.2006 18:34

noin elikkä tuolta missä avain on reijässä niin tulee nestettä:)

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 18.2.2006 22:13

voisko tohon vaikuttaa se että lohkolämmittimen kiristys pultin tiivisteestä vuoti nestettä eli sais sieltä ilmaa ja kertyy paine. Nyt on kiristetty lohkis ja ei pitäisi vuotaa..

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 18.2.2006 22:17

Siks en usko kansipahvin menneen kun ei tule jäähdytin nestettä pakoputkesta ja öljyissä ei ole jäähynestettä. Voiko termari vaikuttaa tähän? kun mulla lämmöt pyörii 70-75 asteen välillä

sakal
-
Viestit: 222
Liittynyt: 17.5.2005 15:54

ViestiKirjoittaja sakal » 19.2.2006 13:45

sulla taitaa olla se saksan mallin termari... oli kans lämmöt MAX 75 astetta ennenku vaihdoin sen 78 asteen termarin.... nyt on viisari suoraan ylös.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 19.2.2006 14:26

Minä en kyllä ymmärrä, miksi tuommonen reikä edes on paisuntasäiliössä? Korkissahan on paineventtiili, jonka pitäis avautua n. 1,2 barin paineessa. Normaalisti järjestelmässä on 1 barin paine, mutta jos kone keittää tai on kannessa/kansipahvissa vikaa ja siitä tulee järjestelmään ylipaine, niin korkin venttiili aukeaa ja siitä nesteet tulee sumuna pihalle. Sen korkin pitäis olla ainoa "tie ulos" koko järjestelmästä... Siis jos järjestelmässä on paine, tai pitäis olla se tietty paine, niin miksi paisuntasäiliössä on reikä?? Siis oletan että myös VR6:ssa on samanlainen systeemi, että tuo pänikkä on _paisuntasäiliö_ eikä mikään paineeton nesteenlisäyssäiliö niinku todella vanhoissa volkkareissa.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 19.2.2006 15:00

sitä olen itsekkin miettiny että miksi tuola on reikä,eikä sitä tiennyt varaosamyyjät vw:llä. Mutta toi reikä kyllä menee kierteiden kohtaan eli kun korkki avautuu niin paine pääsee tuolta eikä korkin välistä. kuinka voi sulla sakal nousta 78 termarilla 90 lämmöt? Eikös "normaali termari oo jotain 87 astetta jolloin lämmöt 90 astetta. Oon vaan lukenu että toi termarin vaihto ei oo mikään yksinkertainen homma.

Joonas.k
-
Viestit: 772
Liittynyt: 13.3.2005 18:39

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 19.2.2006 15:55

Ei se oli arska paha homma. Jos yhtään pysyy työkalut kädessä. 30min siinä menee.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 19.2.2006 15:58

missä se edes on? jossakin virranjakajan lähellä? mistä saako motonetistä sitä termarin koteloa? ja pitääkö vr6 ilmata jotenkin vai pitääkö vaan korkkia auki niin kauan että ei tuu kuplia?

tuze
-
Viestit: 440
Liittynyt: 7.8.2003 18:59

ViestiKirjoittaja tuze » 19.2.2006 18:57

Jos avaat korkin kun auto on tullut suoraan ajosta niin se päästää tuota kautta paineet jos nestettä purkaantuu paineella ettei tule silmille.

jtmattila
-
Viestit: 283
Liittynyt: 27.10.2005 17:41

ViestiKirjoittaja jtmattila » 19.2.2006 19:16

motonetistä saat numerolla 30-6912 termarinkotelon VAG VR6 ja numerolla 30-9006 O-rengas VAG 52x3,53
hinta yht.€25.80

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 19.2.2006 19:19

mihin toi o-rengas sitte tulee?

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 19.2.2006 19:24

kertokaa nyt että mikä se normaali termarin lämpötila on? onko kenelläkään 87 asteinen? Onkohan toi motonetin termari laadukas että uskaltaa tilata sieltä?

jtmattila
-
Viestit: 283
Liittynyt: 27.10.2005 17:41

ViestiKirjoittaja jtmattila » 19.2.2006 19:25

termarin kotelon ja kannen väliin.mä ostin ihan paikallisesta kiikkeestä 87 asteisen.
se termari löytyy sieltä pienen kannen alta,on muistaakseni kolmella kuuskololla kiinni.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 19.2.2006 21:34

eli onko se lähellä virranjakajaa? pitää joku päivä käydä hakemas uus:) Kai niitä termarin koppiakin sais varaosa liikkeestä.

jtmattila
-
Viestit: 283
Liittynyt: 27.10.2005 17:41

ViestiKirjoittaja jtmattila » 19.2.2006 21:45

joo on lähellä virranjakajaa.se on siinä missä on ne kolme anturia.

sakal
-
Viestit: 222
Liittynyt: 17.5.2005 15:54

ViestiKirjoittaja sakal » 20.2.2006 16:07

joo sori...meni numerot väärinpäin. Eli siis SE 87asteen termari on nyt kiinni.
Seuraat vaan mihin se ylävesiletku menee sinne koneeseen... oli tosiaan 3:lla kuusiokoloruuvilla kiinni. Ja en nyt mitään vannomaan mene mikä on laatu motonetin osilla mutta itsellä ainakin on motonetistä ostettu termostaatti ja toimii... kuinka paljon edes voi sellaista tehdä väärin??? pala metalliahan se vaan on :D

Edit: niin ja ei paisuntasäiliössä kuulu mitään reikiä olla? eihän? millä helekkarilla se sinne painetta kerää jos sielä on reikä?

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 20.2.2006 17:16

katoppa omasta verkustas. Ota se musta suojaläppä irti siitä paisarin vierestä ja katot ton reijän mikä tos mun kuvas on niin se menee just kierteiden kohdalle. Eli kun paine on tarpeeksi kova niin korkin venttiili aukeaa ja päästää höyryt tosta ulos:) Niin tosta termarien laadusta. Kaveri osti kerran tarvike termarin ja meni sierrasta kansi <-- no fordihan ei oo auto,mutta kumminkin:) Katoin tota verkun termarin koppaa niin aika pirun ahdas tila on sitä ruuvailla:)

sakal
-
Viestit: 222
Liittynyt: 17.5.2005 15:54

ViestiKirjoittaja sakal » 22.2.2006 12:09

mulla on ainakin erilainen koko paisuntasäiliö... no holes! tuo sun ei vissiinkään ole alkuperäinen kö?

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 22.2.2006 16:51

on alkuperäinen ostin sen vw:ltä joulukuus. Saisitko otettua kuvaa sun säiliöstä? Minkä vuoden auto sulla on ja onko ilmastointia?

Make
ffp jäsen
Viestit: 1731
Liittynyt: 17.7.2003 22:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja Make » 22.2.2006 18:31

Siellä kuuluu olla tollanen "reikä". Se päättyy noihin korkin kierteisiin eikä siis ole suoraan sisälle säiliöön asti. Päästää ylipaineen pois tota kautta...

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 25.2.2006 13:03

dodii. golffi menee maanantaina kansiremppaan:)

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 25.2.2006 20:41

mitä teillä jotka ootte tehny kansi rempan niin on maksanut kannen koneistus?

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 3.3.2006 12:06

Ihme homma,hain eilen vw:ltä uuden termostaatin niin siihen ei saanu kun 80 asteisen.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 31.3.2006 22:45

Eli niinkkun jo alussa kerrottiin niin kannentiivistehän se sielä oli paskana:) Nyt on autolla ajettu rempan jälkeen 1000km eikä mitään ongelmia nesteiden kanssa:)

Keijo
-
Viestit: 53
Liittynyt: 25.12.2003 16:20

ViestiKirjoittaja Keijo » 14.10.2006 21:58

Olisi nytten vähän samanlainen juttu kun tässä. Seuraavanlaisia oireita:

Auto kun on käynnissä niin käytös on normaalia ja kun ajaa parkkii ja jättää auton käyntiin, niin paisuntasäiliössä nesteen pinta pysyy kurissa. Sitten kun auton sammuttaa, niin alkaa tuo nesteen pinta nousta ja lopulta nesteet valuvat sen reijän kautta pois, joka on siinä mustan läpän takana. Auto ei ole tehnyt näin kuin muutaman kuukauden ajan ja tosiaan ne vedet tulee sieltä oikeen reilusti kerralla pois, eikä mitenkään häviä parin viikon aikana. Eli kun auton sammuttaa niin nesteet tulvivat.

Mikä tuollaista nyt sitten aiheuttaisi? Korkin tiivisteen voisi huomenna tarkistaa, mutta olisko sitten mahdollisesti termostaatti rikki, kannentiivisteen palamisesta ei ole juuri oireita ilmaantunut.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 15.10.2006 0:34

^Mitäs sanoo kun avaat korkin kun kone on kylmä? Mulla silloin kun kansipahvi oli paskana niin kylmänäkin kun avas sen paisarinkorkin niin tuli kovat paineet sieltä reijästä. Epäilempä että kannentiiviste se sullaki vittuilee:(

Keijo
-
Viestit: 53
Liittynyt: 25.12.2003 16:20

ViestiKirjoittaja Keijo » 15.10.2006 1:35

^ Niin siis että avaan sen korkin niin silloin tulee painetta sieltä mistä se vuotaa nesteet pois? Täytyy huomenna tsekata tuo. Tuliko painetta korkki paikoillaan?

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 15.10.2006 12:12

^Jep,eli nyt kun kone on kylmä ja avaat sitä korkkia niin sieltä reijästä pitäis tulla painetta eli et käynnistä autoa. Mitä tarkotat että tuliko painetta korkki paikoillaan? Mulla vuoti öljyä sieltä 1 pytyn kohdasta kans jonkin verran kun tiiviste oli paskana. Toi ei muuten sitte oireillu muuten kun tuo iso paine ja pieni öljyvuoto. Öljyt ja jäähdytinneste ei menny sekasin eikä pakoputkesta tullu jäähdytinnestettä.

Keijo
-
Viestit: 53
Liittynyt: 25.12.2003 16:20

ViestiKirjoittaja Keijo » 15.10.2006 19:15

Koneen ollessa käynnissä, ei tunnu mitää painetta tulevan säilöstä/säiliöön. Kierroksia kun antaa niin nesteen pinta laskee (normaalia?) ja sitten kun sammuttaa niin alkaa säiliöön virrata nestettä jolloin se tulvii. Voisko noi oireet viitata rikkinäiseen termostaattiin, vesipumppuun?

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 21.10.2006 14:17

^Onko jo ongelma selvinnyt?

Keijo
-
Viestit: 53
Liittynyt: 25.12.2003 16:20

ViestiKirjoittaja Keijo » 22.10.2006 1:01

Ei oo, yhden asentajan veikkaus oli että olisi jäähdytysjärjestelmä ilmauksen tarpeessa ja pitäisi keretä tehdä tuo ilmaus lähipäivinä. Mitenkäs tuo ilmataan? Ja mahdollisesti tuo ilma päässyt tuonne tuolta kannentiivisteen kautta, mutta ei ole kumminkaan ollut mitään oireita joka suoranaisesti viittaisi palaneeseen kansipahviin.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 22.10.2006 12:54

mulla ainaki ilmaa itte ittensä. Eipä mullakaan ollu ku toi kova paine kun oli pahvi paskana. Ehkä vähä valutti öljyäkin...

Keijo
-
Viestit: 53
Liittynyt: 25.12.2003 16:20

ViestiKirjoittaja Keijo » 22.10.2006 20:59

^ Niin mutta ei oo painetta, mutta neste tulvii rauhallisesti yli säiliöstä kun auton sammuttaa. Noh, kun vika selviää niin pitää yrittää muistaa kirjoittaa siitä tänne.

Vw_Racing
-
Viestit: 10
Liittynyt: 21.3.2006 14:16
Viesti:

ViestiKirjoittaja Vw_Racing » 1.11.2006 8:21

Juu..!! mulla on vw vento -93 1.8cl..!! autoo just vaihdettu termostaatti pumppu ja remmi ja silti nostattaa lämmöt että melkeen keittää..!! tai on keittäny muutaman kerran.. ja öljyt vaihdettiin ja filtteri ja kun täälä kehuttiin että pitää olla vw om filtteri et ei valo piippais mut ei auttanu mitään..!! Päivän toimi kaupunki ajoo ihan hyvin mutta ku lähdin pidemmälle niin tuli samat viat taas..!! elikkä ollu sama vika ennenki tai siis ennekö vein huoltoon..!!

eikä mee öljyt ja vedet sekasin.. ja mun mielestä flekti pyörii vähä sitte ku huvittaa.. et en tie olisko siinä vika'?? se joka sen huolti niin meinas vaan et pitäs kyyläri putsata ja ku se sano mulle että ne pesi koko järjestellmän.. et en tie.. se on se 66kw et mikä anturi siinä on? ainaki yks on kyyläris kiinni mut onko sitte toinen ki?? päivän se toimi hyvin ku ajo kaupunki ajoo pysty pitään tyhjä käynnillä eikä noussu lämmöt.. se oli siinä 70-75 astetta koko ajan.. mut vkl mentii vähä pidemmälle ja ajettiin hetken aikaa 140kh niin heti nousi lämmöt heti siihen 100-110!!..


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa