Golf 4 kw korkeussäädettävästä alustasta
Valvoja: ffp jäsenet
Golf 4 kw korkeussäädettävästä alustasta
Eli tommosella kw korkeussäädettävällä, onko golffi säädettynä yläasentoon -35mm madallettu vai onko vain tuo tuv hyväksytty säätöalue tuo -35-65mm?
Paljonko saat perää vielä nostettua? Omassa sport alusta ja mitat peräti
38cm eessä ja 39cm takana. Tämä sport alusta on varmaan jäykempi koska siskolla samanlainen auto normaali alustalla ja se on matalampi ja alusta tuntuu löysemmältä kun mulla.
38cm eessä ja 39cm takana. Tämä sport alusta on varmaan jäykempi koska siskolla samanlainen auto normaali alustalla ja se on matalampi ja alusta tuntuu löysemmältä kun mulla.
Viimeksi muokannut MIKU, 11.12.2005 19:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Noi senttimäärät kuulostaa ihan korotetulle alustalle.
Mitta siis pyörännavan keskeltä kaareen ylös.
http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Einbau/eah68680021.pdf
Tosta linkistä katottuna näät takapään osia ja mittoja
Laittomastihan tonne tekee vaikka minkälaisen palikan väliin jos ei kierteet ylöspäin riitä. itsellä nyt mutteri ja kierteet samassa tasossa, mitta on 35-36 välillä jossain en muista tarkkaan . Joidenkin kanssa olen jutellut että olisivat nostaneet/kääntäneet mutteria tosta vielä tosta ylöspäinkin .
Mitta siis pyörännavan keskeltä kaareen ylös.
http://www.kw-gmbh.de/kw_upload/Einbau/eah68680021.pdf
Tosta linkistä katottuna näät takapään osia ja mittoja
Laittomastihan tonne tekee vaikka minkälaisen palikan väliin jos ei kierteet ylöspäin riitä. itsellä nyt mutteri ja kierteet samassa tasossa, mitta on 35-36 välillä jossain en muista tarkkaan . Joidenkin kanssa olen jutellut että olisivat nostaneet/kääntäneet mutteria tosta vielä tosta ylöspäinkin .
etuiskarien irroitus alapäästä voi olla aika työn takana, sitä varten on volkkarilla oma erikoistyökalu: levitin
.
itse tein 10mm kuusiokolopalasta hiomalla vastaavan.
täältä löytyy jonkin sortin ohjeet: http://www.nclh.org/car/coilover_howto/

itse tein 10mm kuusiokolopalasta hiomalla vastaavan.
täältä löytyy jonkin sortin ohjeet: http://www.nclh.org/car/coilover_howto/
KW:n (yleensä ja muidenkin valmistajien) korkeussäädettävien alustasarjojen TUV-hyväksytty madallusalue on samalla myös valmistajan sallima ja suunnittelema käyttöalue
siis ylemmäs tai alemmas ei pitäisi säätää
esim. Golf 4 2wd:n KW Variante 1,2,3 TUV-hyväksytty säätöalue on 35-65mm (tehdasmadalletut n 20-50mm)
Suomessa rajaa tieliikennekäytössä lisäksi maakohtainen sääntö max 51mm madallus eli esim. perusmallin Golf 4 tapauksessa jää osa TUV-hyväksytystä säätövarasta turhaksi
siis ylemmäs tai alemmas ei pitäisi säätää
esim. Golf 4 2wd:n KW Variante 1,2,3 TUV-hyväksytty säätöalue on 35-65mm (tehdasmadalletut n 20-50mm)
Suomessa rajaa tieliikennekäytössä lisäksi maakohtainen sääntö max 51mm madallus eli esim. perusmallin Golf 4 tapauksessa jää osa TUV-hyväksytystä säätövarasta turhaksi
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa