Onko Kellään ollut ongelmia Automaatti-ilmastoinnin näytön kanssa ?
Mitä teen kun kaikki mitä näytössä on mahdollista näkyä näkyy yhtäaikaa eli siitä ei saa mitään tolkkua liekkö se lopullisesti sökö ?
Paljonkohan uusi näyttö maksaa tai voiko sen korjata jollain konstilla..tai löytyykö joltakin sellaista ylimääräistä.. entä pystyykö Vag-Comilla katsomaan ilmastoinnin vikoja ??
auto on 2000 vuosimallin golf 1,9tdi farmari
Automaatti-ilmastointi ............Apua
Valvoja: ffp jäsenet
VAG-COM:illa voi katsoa vikoja. Erilaisten antureiden ja säätömoottorien itsetestauksesta ilmenneet viat ainakin näkyvät koodeina. Samoin testisegvenssejä voi ajaa toiminnan varmistamiseksi tuolla softalla.
Näyttö/ohjausmoduuli maksaa esim. -97 Audi A4:seen niin paljon Laakkosella (taisi olla yli 500 €), että sitä näyttöä kannattaa jossain elektroniikkapajassa jo käydä näyttämässä. Ensin pitää tietysti varmistua siitä, että se vika on siinä ohjausmoduulissa ja vain sen näytössä. Laite on n. 1,5 cm paksu, joten sisältänee IC-piirejä ja luulen sen korjattavuuden kyllä olevan aika heikko. Suoraan Saksasta tilaamalla varmaan saa edullisemmin, että merkkiliikkeen katteilla höystettyä hintaa ei kannata suoralta kädeltä sulattaa. Tilaustavaraa se kuitenkin on täällä Suomessa.
Näyttö/ohjausmoduuli maksaa esim. -97 Audi A4:seen niin paljon Laakkosella (taisi olla yli 500 €), että sitä näyttöä kannattaa jossain elektroniikkapajassa jo käydä näyttämässä. Ensin pitää tietysti varmistua siitä, että se vika on siinä ohjausmoduulissa ja vain sen näytössä. Laite on n. 1,5 cm paksu, joten sisältänee IC-piirejä ja luulen sen korjattavuuden kyllä olevan aika heikko. Suoraan Saksasta tilaamalla varmaan saa edullisemmin, että merkkiliikkeen katteilla höystettyä hintaa ei kannata suoralta kädeltä sulattaa. Tilaustavaraa se kuitenkin on täällä Suomessa.
Eipä suoraan taida auttaa, mutta tuolla on tarinaa climatronicista: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=18485
No niin eipä ollut kompurassa vika, selvitin asiaa hiukan.Kävi ilmi että ilmastoinnin flekti ei lähde pyöriin. Eikös sen pitäis lähteä vähän sen jälkeen kun kompura lähtee päälle, toimiiko se tällä periaatteella? Elikkä pitänee vissiin kokeilla suoraan akulta toimiiko se flekti ja niin edespäin. Sääteleekö sitä imastoinnin flektiä paineanturi?Vai mikä? Tuskallisen kuumat oltavat :) ps.sori ku häsläsin näitten tekstien kans.
Viimeksi muokannut mx, 13.6.2006 13:07. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 26 vierailijaa