Boran jalkatilaan vettä
Valvoja: ffp jäsenet
Boran jalkatilaan vettä
Apukuskinpuolelle tulee sateella vettä lattialle auton seistessä. Vesi tulee ovesta. Onko tuossa joku tyypillinen vika? Ovitiivisteet näyttävät kyllä ehjiltä. Onko oven tiivisteet miten arvokkaat ja onko ne helppo itse vaihtaa?
Eli vesi tulee siitä ovikaiuttimen kohdalta/alta (kohdasta, jossa kynnyslistassa on jatkopaikka) ja uittaa "keskelle" mattoa ?
Mulla oli samaa vikaa, jonka ehdin vielä takuun aikana korjaamaan. Laittoivat varmaan sika-kittiä ja sen jälkeen ei ole enää vuotanut.
Ainakin huollossa heti tiesivät, mistä vuotaa, kun menin tiskille siitä valittamaan, joten luultavasti tyyppivika... yritä ainakin saada vielä "takuuseen"
Mulla oli samaa vikaa, jonka ehdin vielä takuun aikana korjaamaan. Laittoivat varmaan sika-kittiä ja sen jälkeen ei ole enää vuotanut.
Ainakin huollossa heti tiesivät, mistä vuotaa, kun menin tiskille siitä valittamaan, joten luultavasti tyyppivika... yritä ainakin saada vielä "takuuseen"
Kaveri etsi VAG merkkisiä kumppareita Golffiin vuoden päivät, ennenkuin se vuoto löytyi.
Aukeavan sivuikkunan tiiviste oli jotenkin huonosti paikoillaan, ja vesi valui oven sisällä, ja verhoilun ja oven välistä matolle.
Takuuseen meni aikoinaan homma, mutta kerkesivät tuulilasia myöten vaihtaa ennenkuin vika löytyi.
Aukeavan sivuikkunan tiiviste oli jotenkin huonosti paikoillaan, ja vesi valui oven sisällä, ja verhoilun ja oven välistä matolle.
Takuuseen meni aikoinaan homma, mutta kerkesivät tuulilasia myöten vaihtaa ennenkuin vika löytyi.
Jep, vesi tulee juuri peekoo68:n kertomasta paikasta matolle. Auto on juuri ostettu ja menossa VW:lle penkinlämmittimen korjaukseen (takuu). Sanon samalla tuosta vuodosta, josko sen korjaisivat myös kerran se on "vakiovika".
Edit: No piti käydä vielä tuota vesiletkun kanssa tutkimassa. Vesi tulee oviverhoilun ja oven välistä kaiuttimen kohdalta. Siitä se sitten valuu tiivisteen päälle ja sitä kautta lattialle.
Edit: No piti käydä vielä tuota vesiletkun kanssa tutkimassa. Vesi tulee oviverhoilun ja oven välistä kaiuttimen kohdalta. Siitä se sitten valuu tiivisteen päälle ja sitä kautta lattialle.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”