eli koneen vaihto 1.6 kaasari ---> 1 kopin 1.6gti koneeseen
vaihtoauto olis 1.6 87- jetta eli ei ole vähä päästöinen
ja samalla etu jarrut sen 1 kopin gti jäähdytettyihin
eli onnistuuko tommonen swappi?
nähtävästi ku kaikki kattoo mut no comments :D
1.6 jetta ---> 1.6 gti
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllähän se onnistuu, mulla on samanlainen swappi tehty 85:een jettaan, tosin lähtökohta oli 1.3:n jetta.
Muutokset on otteessa.
Ongelmia on ollut, että vaihdelaatikon pään moottorinkannake murtuu puolenvuoden välein, saattaa tosin johtua muiden tukikumien huonoudesta.
Vaihdevivustossa joutuu vähän yhdisteleen vipuja jetasta ja kolperosta jotta saa ton 5-vaihteisen laatikon pelittään.
Muutokset on otteessa.
Ongelmia on ollut, että vaihdelaatikon pään moottorinkannake murtuu puolenvuoden välein, saattaa tosin johtua muiden tukikumien huonoudesta.
Vaihdevivustossa joutuu vähän yhdisteleen vipuja jetasta ja kolperosta jotta saa ton 5-vaihteisen laatikon pelittään.
Mulla oli hetken aikaa -89 Jetassa ykköskoppasen (Audi 80 GLE) Gti kone. Hyvinhän se sinne istu. Onko sulla tarkoitus laittaa ykkösen vai kakkosen laatikko? Mulla oli Jedistä peräisin oleva vautipyörä, paineasetelma, kytkin ja laatikko. Paineasetelma käy ykköskoppasen koneeseen kun tekee asetelmaan yhden lisäkiinnitysreijän koska se on tavallaan peilikuva. Ja startin ja laatikon väliin piti laittaa prikat ku muuten startti työnti vähän liian pitkälle ja otti väärästä kohdasta vauhtipyörään kiinni. Tuolla mun projektissa on jotain juttua tosta koneen vaihdosta jos siitä nyt jotain hyötyä olisi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”