.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

crx
-
Viestit: 71
Liittynyt: 25.4.2005 22:56

.

ViestiKirjoittaja crx » 21.8.2005 16:38

.
Viimeksi muokannut crx, 18.11.2006 13:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 21.8.2005 18:03

Kai se oikeastaan ainoa järkevä vaihtoehto on hakea orkkis tiiviste volkkarin tiskiltä. Noita g60 pahveja kun ei taida ihan joka valmistajalta löytyä.

Sehän on remmipeli niin turha niitä puristuksia on nostaa, nosta mieluummin paineita vaihtamalla ahdinpyörä ja lastu. Kannen kanavat kannattaa putsata ja samalla kohdistaa imu- ja pakosarja kanteen.

MikaJ
-
Viestit: 4040
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 21.8.2005 23:40

G60-ahtimen kanssa vaan ei tuppaa saamaan niitä ahtoja tarpeeksi, joten aika usein niistä nostetaaan puristuksia. 8,5-9 tietämille niitä on jotkut nostellut ilmeisesti ihan menestyksellä. Säädettävä nokkapyörä sitten tarvii olla jos rupeaa höyläämään kantta, ajoitus menee muuten pieleen.

MXU
-
Viestit: 437
Liittynyt: 2.5.2005 23:04

ViestiKirjoittaja MXU » 21.8.2005 23:56

Voihan ne venttilit käyttää kansipajalla... Pakoventtiilissä on aika paljon muotoiltavaa... Dopilta saa kannentiivisteen... Ja se tarvii olla metallitiiviste. http://www.mdcomprex.com/tuotteetlista2.php?tuoteryhma=G40%20ja%20G60


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 108 vierailijaa