Mk2:seen Mk3:sen Tdi

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

kizmou
-
Viestit: 439
Liittynyt: 24.7.2003 21:29

Mk2:seen Mk3:sen Tdi

ViestiKirjoittaja kizmou » 16.8.2005 18:03

juu eli tuleeko kuinka pahoja ongelmia ja kuinka paljon?

Sähköt on varmaan oma lukunsa ja laatikko on vaijerivälitteinen mutta onko muuta?
Ja mitä kaikkea joutuu vaihtamaan kun auto on nyt 1.6bensa

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 16.8.2005 18:07

Ootko ton kattonu?

AaJee
-
Viestit: 1162
Liittynyt: 11.11.2004 13:29
Viesti:

ViestiKirjoittaja AaJee » 16.8.2005 18:08

Ja tämän avulla löytyy myös varmasti jotain.

kizmou
-
Viestit: 439
Liittynyt: 24.7.2003 21:29

ViestiKirjoittaja kizmou » 16.8.2005 20:39

no en kyllä searchilla löytänyt oikeen mitään...

ja pajalle.comin juttu on luettu...

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 16.8.2005 21:52

Mitä siitä pajalle.com jutusta jäi epäselväksi, eikö muka ole riittävän yksityiskohtaisesti selitetty?

kizmou
-
Viestit: 439
Liittynyt: 24.7.2003 21:29

ViestiKirjoittaja kizmou » 17.8.2005 16:48

tarviiko laittaa nestekytkin vai saako toimimaan vaijerilla?

ja mitä jetta mallia tuo pitää vastata alustalleen yms...?

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 17.8.2005 18:24

02a-laatikko on ollut myöskin vaijerilla. Haulla varmaan löytyy lisää infoa.

Ainakin osassa passateissa ja transporttereissa on 02a vaijerikytkimellä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 75 vierailijaa