mikä kytkin A4 b5 1,8T n.250hv teholle?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

MS-Tuonti
-
Viestit: 213
Liittynyt: 18.12.2003 22:42

mikä kytkin A4 b5 1,8T n.250hv teholle?

ViestiKirjoittaja MS-Tuonti » 13.8.2005 2:18

vakio kytkin alkoi luistaa, niin mikähän olis järkevä vaihtaa? sintteriä en laita. käykö dieselin kytkin ja onko parempi?

MS-Tuonti
-
Viestit: 213
Liittynyt: 18.12.2003 22:42

ViestiKirjoittaja MS-Tuonti » 5.9.2005 0:35

kai nyt joku tietää ko. aiheesta??

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 5.9.2005 8:04

haku?

Trip
-
Viestit: 255
Liittynyt: 23.7.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Trip » 5.9.2005 10:15

SRE=Sachs Race Engineering

Flamer
-
Viestit: 97
Liittynyt: 30.1.2004 0:40

ViestiKirjoittaja Flamer » 5.9.2005 10:50

Centerforce, hinta ei ole halpa, mutta ei todellakaan ole huono kytkin.

Jos hyvän haluaa, eikä vaihtoehto ole sintteri niin käy katsomassa www.centerforce.com sivulta tuota kytkintä. On ns. normaali levy ja pito on paljon parempi kuin normaalissa kytkimen levyssä. Jos ei muisti petä pahasti niin esim. passattiin tuo Dual Friction-mallin antaa pitoa 90% paremmin vakioon nähden. Tuo kytkimen "pito%" siis vaihtelee eri mallin väleillä.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 5.9.2005 11:18

Itselläni on reilu 250hv. Ja diisselin kytkin, aika hyvin sillä pärjää. Vaihtoväli mulla 50tkm.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 5.9.2005 12:45

No kuinkas paljon toi 90% parempi pito sitten on vääntönä mitattuna? Aina naurattaa noi prosentit...

T-Power
-
Viestit: 557
Liittynyt: 21.8.2005 13:41

ViestiKirjoittaja T-Power » 5.9.2005 13:07

No kuinkas paljon toi 90% parempi pito sitten on vääntönä mitattuna? Aina naurattaa noi prosentit...





Jos tuo vakio on mitoitettu kestämään tehtaan mukaan 210Nm,niin silloin tuo 90% lisää meinaisi lukua 399Nm

Flamer
-
Viestit: 97
Liittynyt: 30.1.2004 0:40

ViestiKirjoittaja Flamer » 5.9.2005 13:13

Anagonda: tiedoksi vain, että tuota kytkintä voidaan myös käyttää kiihdytys käytössä, missä ei todellakaan oteta mitään kevyitä lähtöjä. Eli vääntöä en voi tietää, mutta sen voin sanoa, että kestää kyllä sen mitä nämä ns. sintteri kytkimet. Pitää kuitenkin muistaa, että mikään ei ole ikuista.

Ja tuon parempaa kytkintä et voi saada ja on verrattavissa sintterin pito tasoon, valitettavasti.

Flamer
-
Viestit: 97
Liittynyt: 30.1.2004 0:40

ViestiKirjoittaja Flamer » 5.9.2005 13:16

T-power: tuo kytkin kyllä kestää enemmän kuin tuo 399Nm eli et voi laskea ihan suoraan noin. Muuten tuota on turha käyttää autoissa, joissa on paljon enemmän tehoa ja vääntöä.

Valmistaja varmaan vastaa teidän kysymyksiinne niin ei tarvitse täällä vääntää asiasta.

T-Power
-
Viestit: 557
Liittynyt: 21.8.2005 13:41

ViestiKirjoittaja T-Power » 5.9.2005 22:15

T-power: tuo kytkin kyllä kestää enemmän kuin tuo 399Nm eli et voi laskea ihan suoraan noin. Muuten tuota on turha käyttää autoissa, joissa on paljon enemmän tehoa ja vääntöä.


Ok!Varmaan kestääkin,laskin sen vain oletusarvoon.Kestäähän tuo vakiokytkinkin paljon enemmän,lieneekö tuolla 350Nm max...

mk
-
Viestit: 185
Liittynyt: 5.9.2003 23:39

ViestiKirjoittaja mk » 6.9.2005 0:03

Se on oikeastaan vauhtipyörä kysymys, niin kauan kuin siellä on 2-massapyörä niin kytkinlevy ja asetelma ei tule toimimaan paremmissa virityksissä..vaikka ois levyt tehty timanteista..

Kiinteää vauhtipyörää koneeseen ja jouset levyyn niin homma toimii.

MS-Tuonti
-
Viestit: 213
Liittynyt: 18.12.2003 22:42

ViestiKirjoittaja MS-Tuonti » 9.9.2005 0:06

Itselläni on reilu 250hv. Ja diisselin kytkin, aika hyvin sillä pärjää. Vaihtoväli mulla 50tkm.



kerroppa lisää! onko sulla dieselin asetelma ja levy vaan? muuttuiko kytkin mitenkään käytöllisesti? pitää ilmeisesti ainakin paremmin?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa