Eli hommasin -90 1.6td Jetan ja huomasin tänä aamuna että pelkääjän puolen jalkatilaan on tulvinut aika hyvin vettä. Vaikuttais että se on tullut tuulettimen moottorin kautta? avasin konehuoneen puolelta kaikki suojamuovit sieltä suunnalta, mutta mitään hälyttävää ei löytynyt...
Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa??? APUA ja IDEOITA kaivataan!
Jetta tulvii!
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
Taas käy ajankohtaiseksi vesiongelmat Jetassa. En löytäny enää tota vesitekstiä, joten kysytään...
Vettä valuu kuskin jalkatilaan. Vesi kerääntyy sulakeboxin alle, josta se valuu kytkinpoljinta pitkin matolle. Vesikouru moottoritilasta on puhdas, joten vesi vissiin tulee sisälle lokarin sisällä kulkevan kanavan kautta? Painepesurillakin oon yrittäny sinne kanavaan lirkkiä, mutta tuloksetta. Ei se kanava täysin tukossa ole, pikkuisen tulee vettä läpikin.
Kysynkin, että mikä tuolla lokarin sisällä oikein vuotaa, onko siellä esim. jokin läpivienti, jota pitkin vesi pääsee sulakeboxille. En viittis alkaa ilman hajua purkamaan, kun pittä kummiskin ottaa (iso)puskuri pois, ennen kuin lokarin irtoo.
Muitakin vaihtoehtoja oon miettiny ja tilkitty on ainakin seuraavat:
-tuulilasi
-konepellin vaijerin läpiviennit
-keskuslukon ja kaiuttimien läpivienti ovesta runkoon.
Vettä valuu kuskin jalkatilaan. Vesi kerääntyy sulakeboxin alle, josta se valuu kytkinpoljinta pitkin matolle. Vesikouru moottoritilasta on puhdas, joten vesi vissiin tulee sisälle lokarin sisällä kulkevan kanavan kautta? Painepesurillakin oon yrittäny sinne kanavaan lirkkiä, mutta tuloksetta. Ei se kanava täysin tukossa ole, pikkuisen tulee vettä läpikin.
Kysynkin, että mikä tuolla lokarin sisällä oikein vuotaa, onko siellä esim. jokin läpivienti, jota pitkin vesi pääsee sulakeboxille. En viittis alkaa ilman hajua purkamaan, kun pittä kummiskin ottaa (iso)puskuri pois, ennen kuin lokarin irtoo.
Muitakin vaihtoehtoja oon miettiny ja tilkitty on ainakin seuraavat:
-tuulilasi
-konepellin vaijerin läpiviennit
-keskuslukon ja kaiuttimien läpivienti ovesta runkoon.
http://web.archive.org/web/20070403193635/http://ffp-motorsport.com/tuning/vesi.php
Tossa ainakin internetin arkistoista vielä löytyypi.. tosin ei taida sun vikaan löytyy neuvoa tuosta..
Tossa ainakin internetin arkistoista vielä löytyypi.. tosin ei taida sun vikaan löytyy neuvoa tuosta..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”