Kävipä näin;
Parin päivän ajan on kuulunut eräänlainen ujellus konehuoneesta, epäilyt on olleet laturin hiilissä tai muussa laturin rakenteessa koska ääni tuntuisi sieltäpäin tulevan.
Tänään ajelin autolla kaupungin läpi ja ensin syttyi punainen öljynpainevalo & summeri älähti. Sammutin auton ja tsekkasin ekaks öljyt ja kaikki vaikutti taas normaalilta uuden startin ja parin kilsan ajan kunnes, rauhallisen, siis tosi rauhallisen ajon jälkeen koneen lämmöt nousi ~110 - 120 ¨C maisemiin ajossa.
Kone jäähtyi tyhjäkäynnillä ja lyhyellä rauhallisella lenkillä taas 90 ¨C maisemiin. Lopuksi tarkistin jäähdytysnesteet ja tuntuivat olevan kunnossa, eikä auto ole muutenkaan mitään valutellut alleen.
Kolmisen viikkoa sitten vaihdettiin öljynpainekello joka lopetti öljynpaineenvalon & summerin huutamisen tähän päivään asti.
Luultiin silloisen öljynpaineenvalon ja suumerin hälyyttämisen johtuvan tästä kellosta , mutta nyt näyttää taas asiat olevan toisin.
Voisiko +130 tkm lukemissa olla jo vesipumppu menossa ?
Vikakoodia luetuttamaan seuraavaksi ?
1.8T Passattin lämmöt nousuun
Valvoja: ffp jäsenet
Doddih, kone on lyty kasaan ja nytten sitten ihmetellään, että missä ahtopaineet ovat.
Peli on lastutettu mutta BSR:n mittarin mukaan paineet ei nouse kuin 0,7 bar aikaisemman 1,2 sijaan.
Täytynee alkaa uusia muutamat noista ohuista punosletkuista aluksi, ovatpahan hieman elämää nähneen näköiset, että en menee takuuseen niiden toimivuudesta.
Jos ei muuten niin täytynee mennä Karalaa jututtamaan, jos saa miestä kiinni...
Peli on lastutettu mutta BSR:n mittarin mukaan paineet ei nouse kuin 0,7 bar aikaisemman 1,2 sijaan.
Täytynee alkaa uusia muutamat noista ohuista punosletkuista aluksi, ovatpahan hieman elämää nähneen näköiset, että en menee takuuseen niiden toimivuudesta.
Jos ei muuten niin täytynee mennä Karalaa jututtamaan, jos saa miestä kiinni...
Ahtovuoto paikallistettu; ohut punosletku joka tulee by-passilta imusarjaan oli kunnolla pykinyt by-passin päästä ja sisälti jopa reiän. No nyt on uutta letkua vaihdettu ja paineet tuntuvat olevan taas kotona, ainakin kytkimen luistamisen johdosta.
Alustavasti tuntuu myös se pirun nytkähdys, 2000-3000 rpm kohdalla kadonneen, tuon punosletkun vaihdon tuloksena.
Alustavasti tuntuu myös se pirun nytkähdys, 2000-3000 rpm kohdalla kadonneen, tuon punosletkun vaihdon tuloksena.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa