Mikähän tuota riivaa. Pukkaa koodia sytyskatkoksista muutaman kuukauden välein.
Nyt vaihdettu tulpat ja puolat, teetetty jakopää uusiksi ja polttoainesuodatin uusittu.
Jakopää oli ihan lopuillaan ja kiristimet ulkona ja polttoainesuodatin oli todellakin vaihdon tarpeessa kun avattiin vaihdon jälkeen. Silti vielä pukkaa satunnaisesti tuota koodia. Ei muuten sillai ole havaittavaa nykimistä.
Octavia 1.4 CAXA ja sytytyskatkokset.
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Octavia 1.4 CAXA ja sytytyskatkokset.
Valitettavasti mulla ei ratkaisua ole, mutta hieman sama homma itselläkin. A3 samalla moottorilla. Itsellä tullut vikakoodia 2.sylinteristä. Puolan ajatellut siihen vaihtaa, mutta toistaiseksi muuta ei mielessä. Jakopää tehty ~vuosi/10tkm sitten.
Ajossa en ole huomannut mitään, mutta joskus tyhjäkäynnillä valoissa ollut jotain hyvin pientä katkosta. Kerran käynyt keltainen moottorin vikavalo mittaristossa vilahtamassa.
Kummallinen vika siis, mutta onneksi ei ole vielä eskaloitunut. Ajatuksissa ollut tehdä tuohon carbon clean, kun ajettu kuitenkin yli 300tkm, eikä tietoa onko tuota koskaan tehty. Siitä voiko se vaikuttaa sytytykseen ei kyllä ole tietoa...
Ajossa en ole huomannut mitään, mutta joskus tyhjäkäynnillä valoissa ollut jotain hyvin pientä katkosta. Kerran käynyt keltainen moottorin vikavalo mittaristossa vilahtamassa.
Kummallinen vika siis, mutta onneksi ei ole vielä eskaloitunut. Ajatuksissa ollut tehdä tuohon carbon clean, kun ajettu kuitenkin yli 300tkm, eikä tietoa onko tuota koskaan tehty. Siitä voiko se vaikuttaa sytytykseen ei kyllä ole tietoa...
Re: Octavia 1.4 CAXA ja sytytyskatkokset.
Ehdottomasti carbon clean ja mahdollisesti suuttimien vaihto samalla. Menisi samalla purkamisella koko homma. Suorasuihkutteisiin tuo carbon clean olisi hyvä tehdä 100tkm välein ellei jopa useammin. Vaikuttaa myös kulutukseen merkittävästi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa