A5 2011 TFSI Quattro CDNC-koneella. Chip-tuningilla eivät saaneet nouseen ahtoja 1,2 baria korkeemmalle, vaikka pitäs mennä 1,5. Hikisesti pääsee n. 1,3 bariin, josta tipahtaa takasin 1,2 bariin. Vikakoodeja ei näy. N75:n ostin uuden, ehkä huomenna sais paikalleen. Pahin skenaario on tietenkin, että turbossa halkeemaa, joka kusee paineet mäkeen. Kellossa sitten jousi väsähtänyt tms.
Mikähän skenaario olis todennäköisin kun ajattelee miten ahdot nousee ja tipahtaa?
A5 2.0TFSI -11 ja ahdot jää vajaiksi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Re: A5 2.0TFSI -11 ja ahdot jää vajaiksi
by-pass vika vois olla tai kiristämällä hukkaportin kelloa vähän.
Re: A5 2.0TFSI -11 ja ahdot jää vajaiksi
Itselläni samanlaista vikaa mk5 gti golffissa ja syynä oli löysä hukkaportin kello. Turbolla ajettu 135t.
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Re: A5 2.0TFSI -11 ja ahdot jää vajaiksi
Bypass ja N75 on ainakin kunnossa. Ne meni vaihtoon ja mikään ei muuttunut. Tsiigaamme kelloa seuraavaksi. Vois ottaa oikeestaan koko urbon pois ja pistää Finturbolle sen, niin tsekkaisivat sitä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa