Tuntuisi olevan kiinni. Ei tykännyt aueta pulttipyssyllä, liukasteita laitettu, hihnapyörän lukitustyökalua en omista. Lämpöä ei oikein tuohon kohteeseen uskalla antaa.
Mitäs kokeillaan seuraavaksi?
Sitten jos ja kun saan tuon auki, niin mikähän mahtaa olla oikea kiristysmomentti. Workshop manuaalissa seisoo 90nm + 90 astetta, mutta jotenkin mulla on tunne että tuo on aavistuksen tiukemmalle vedetty.
AVY kampiakselin hihnapyörän pultti
Valvoja: ffp jäsenet
Pikkusen lämpöä ni auttaa.
Nimimerkillä 12bar 1" vääntiöllä oleva pulttipyssy, ni lohko vaan soi iloisesti kun yritti 8v Gtistä kuningaspulttia auki. Kampiakseli oli lukittu parilla 2x4 pätkällä kun oli lohko irti ja tyhjänä. Tosin eka meinas lohko pyöriä pitkin lattiaa, kunnes trukilla painettiin se lattiaa vasten.
Kuulema tolla kokoonpanolla aukee T72 yms kovemmassakin olevat pultit...
Sit 1-2min kaasupillillä lämpöä ni aukes kerrasta.
Nimimerkillä 12bar 1" vääntiöllä oleva pulttipyssy, ni lohko vaan soi iloisesti kun yritti 8v Gtistä kuningaspulttia auki. Kampiakseli oli lukittu parilla 2x4 pätkällä kun oli lohko irti ja tyhjänä. Tosin eka meinas lohko pyöriä pitkin lattiaa, kunnes trukilla painettiin se lattiaa vasten.
Kuulema tolla kokoonpanolla aukee T72 yms kovemmassakin olevat pultit...
Sit 1-2min kaasupillillä lämpöä ni aukes kerrasta.
startilla?
jos kiilalla kampuranratas niin sittenhän voi kai vanhaa kunnon startilla pyöräytystä koitaa,kunhan huolehtii ettei käynnisty...nimimerkki: yhden focusen venttiilit näin vääntäny...on kyllä usein toiminukkin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 32 vierailijaa