Golf mk4 1.8t viritys

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

cordobavariotdi
-
Viestit: 247
Liittynyt: 8.11.2007 23:00

Golf mk4 1.8t viritys

ViestiKirjoittaja cordobavariotdi » 15.2.2015 21:58

tässä kakkos auton piristystä harkinnut auto Golf mk4 1.8t aqu vm98
ajatuksena vaihtaa k04 ahdin vakio mandariinin tilalle, mutta piisaako esim audin tt,n 269cc suutimet tuon ahtimen kanssa 230-240hp tehoihin?
ja nyt jo vaihdettu koko putkisto 2.5" ahtimelta perään asti ja keulassa vakio coolerikin siirtynyt alumiinisen tieltä, ja kytkin kanssa vaihtuu lähi aikoina ennen uutta ahdinta ja suuttimia.

mutta mikä on suuttimien laita? ahdin on päätetty jotta tuo k04 tulee koska käy suoraan vakion tilalle. tehoa en ole yli 250hp,n ottamassa.

Heikki J.
admin
Viestit: 8315
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 15.2.2015 22:27

Ihan ekana, vaihdahan otsikko vähän kuvaavammaksi, niin voit saada osuvampia vastauksia. Kaikkia ei kiinnosta, jos otsikkona on vain "tietämätön".

Sparco
-
Viestit: 310
Liittynyt: 20.8.2008 20:24

ViestiKirjoittaja Sparco » 16.2.2015 7:08

270cc suuttimet jää pieneks. Saabin 370cc vois olla aika käypäset noille tehoille.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa