Ziiubai!Olen jo pitkään "paininut"aaltoilevan tyhjäkäynnin vuoksi,nyt yksi aamu Polo sammui vauhdista.Starttasi kyllä mutta ei lähtenyt käyntiin.....ei edes luvannut.Illalla putsasin kaasuläppäkotelon,joka ei ollut edes kovin likainen mitä täältä on saanut lukea että on tosi karstainen.Ei auttanut,sitten sattumalta käteni osui puolaan joka oli starttaamisen aikana kuumentunut tulikuumaksi,uusi puola liikkeestä ja paikalleen........jostainhan se on osien vaihtaminen on lähdettävä mielummin halvimmasta päästä.Starttaus ja Poloinen kehrää kuin kissa,ei aaltoilua tyhjäkäynnillä.Kiitos kaikille vihjeiden antajille,ja boliisi.....kyllä varmaan osasyyllinen on kaasuläppäkotelo tai lämpöanturi mutta minun tapauksessa onneksi pääsin näinkin halvalla.Kyllä tässä hermoa on koetellut Poloisen kiukuttelu,mutta en ole onneksi vielä maalannut sitä vihreäksi ja polkaissut jokeen.Muuten onkohan täällä kellään samanlaista autoa kuin minulla?VW Polo 1.6 5d -96 ajettu n.159000 km,sähköikkunat edessä,Alkuperäinen lasikattoluukku(mekaaninen),ilmastointi(toimii),2 turvatyynyä,ABS,Jne,jne.......Ilmastointi taisi olla aika harvinaista herkkua 1996.
Hyvää kesää kaikille Volkkarimiehille.
VW Polo 1.6 -96 Ratkaisu.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
VW Polo 1.6 -96 Ratkaisu.
Viimeksi muokannut el toro 32, 3.8.2014 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”