wv golf mk4 gti 3 pytty ei toimii.

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

snooker7
-
Viestit: 9
Liittynyt: 23.6.2014 16:35

wv golf mk4 gti 3 pytty ei toimii.

ViestiKirjoittaja snooker7 » 23.6.2014 16:41

Moi

JU eli ei löydy sytytyksenvahvistinta. Kone käy kolmella pytyllä ja kolmas pytty on hiljaa.
ei ollu siinä missä muissa paikoissa luki eli siinä ilmakotelossa. Kone on ARZ

Kiitos.
Viimeksi muokannut snooker7, 7.7.2014 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 23.6.2014 18:27

Onko sitä edes sähkökaasullisesa?
Puolat tsekattu? Vikakoodit?

snooker7
-
Viestit: 9
Liittynyt: 23.6.2014 16:35

ViestiKirjoittaja snooker7 » 23.6.2014 18:38

Olet oikeassa... kyseisessä moottorissa ei ole sytytysvahvistinta(selasin eng forumeja) vaihdoin puolien paikat ja silti 3 pytty on hilja. vikakoodi ei pysty katsommaan itsenäisesti=( tarvisko katsoa vielä tulppa?

Luotijuna
-
Viestit: 1262
Liittynyt: 18.3.2004 11:33

ViestiKirjoittaja Luotijuna » 23.6.2014 20:11

mistä tiedät että 3 pytty on pimeenä?

snooker7
-
Viestit: 9
Liittynyt: 23.6.2014 16:35

ViestiKirjoittaja snooker7 » 23.6.2014 20:53

irrotin aluksi yksi kerralaan puolasta liitin ja 3 pytyssä käynti ei muuttunut. Sitten vaihdoin puolien paikat ja sama juttu.

Pyrde
-
Viestit: 55
Liittynyt: 11.7.2011 10:22
Viesti:

ViestiKirjoittaja Pyrde » 23.6.2014 22:30

Ota maffin liitin irti maffista ja kato miten käy, jos alkaa käymään kaikilla 'normaalisti' -> uus maffi tilalle. Melko klassinen kait...

snooker7
-
Viestit: 9
Liittynyt: 23.6.2014 16:35

ViestiKirjoittaja snooker7 » 24.6.2014 15:03

Tänään otin maffi irti ei auttanu asiaan=( vaihdoin tulpat... edeleen 3 pytty hiljaa=((((
Mitä sit vois koittaa? tai korjamolle?

J.S.P
-
Viestit: 381
Liittynyt: 16.7.2007 23:08

ViestiKirjoittaja J.S.P » 24.6.2014 18:14

Suutin? -vaihda ristiin ja kokeile vaihtuuko myös toimimaton pytty.

snooker7
-
Viestit: 9
Liittynyt: 23.6.2014 16:35

ViestiKirjoittaja snooker7 » 24.6.2014 20:24

Suutin näyttää ehjältä kun pakoputekesta tule tarpeks benza ulos=)))

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 24.6.2014 22:30

Kolmosen johdot poikki jostain.

snooker7
-
Viestit: 9
Liittynyt: 23.6.2014 16:35

ViestiKirjoittaja snooker7 » 24.6.2014 22:39

tarvi huomenna tutkia liitin...Kun tutkin johtosarja ja näytti kaikki niin eristeltyltä niin hyvin että tule mieleen vaan liitin...

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 25.6.2014 8:00

Melko onnettomat ne johdot että kannattaa purkaa pitemmällekkin sitä johtosarjaa.

snooker7
-
Viestit: 9
Liittynyt: 23.6.2014 16:35

ViestiKirjoittaja snooker7 » 25.6.2014 8:17

Soitin korjamolle... kerroin tarinaani niin siellä epäiltiin että palannut ventiili=((( toivottavasti jotain muuta=)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 25.6.2014 8:31

Mulla oli kummassakin 1.8T:ssä puolien johtosarjat ihan haperoa, kun eristettä vähän purki.

snooker7
-
Viestit: 9
Liittynyt: 23.6.2014 16:35

ViestiKirjoittaja snooker7 » 25.6.2014 11:52

saisko sen jotenkin volttimittarilla tutkittua että tuleko jännitettä puolaan?

snooker7
-
Viestit: 9
Liittynyt: 23.6.2014 16:35

ViestiKirjoittaja snooker7 » 7.7.2014 23:39

Eli tänään on käyty läpi vian etsinnässä seuravat vaiheet: tulpa, suuttimet ,puolat, vikakoodit, puristukset katottu ja ruiskutettu vettä imusarjan päälle eikä mistään ollu apuua=( Edelen 3 pytty oli hilja. MUTTA kylmänä moottori toimii normalisesti. Ja havaitsin vielä että esp valo sytty koe tauluun... Mitä seuravaksi???


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa