Corrado G60:n käyntiongelmat konerempan jälkeen!

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

VWG60
-
Viestit: 70
Liittynyt: 8.12.2008 0:35

Corrado G60:n käyntiongelmat konerempan jälkeen!

ViestiKirjoittaja VWG60 » 28.5.2014 16:01

Nyt otetaan kaikki mahdollinen tieto vastaan, vaikka aika paljon luinkin jo noita käyntiongelmia, mutta mikään ei täsmää kunnolla.
Eli kaikki alkoi,kun aloin vaihtaa peltisatsia. Noo, tietty yks pultti katkes sisään ja eikun kannen kanssa koneistamolle. Uudet kierteet ja samalla kantta laskettiin 0,5mm:ä, joka toi mukavasti puristusta lisää. Mutta ensimmäisellä koeajolla Corro päätti lopettaa matkan teon kertalaakista, vaikka kiierroksia ei ollutkaan, kuin jotain 4500. Niin, ennen tuota nyki vähän aikaa ja sitten totaalinen seisahtuminen. No arvasin oikein, tankin bensapumppu tuli tiensä päähän 273tkm:n kohdalla. Ei löytynyt mistään omaa Corron pumppua, eli pistettiin 2 litraisen Passatin 3barin pumppu, joka kävi muuten, mutta koska anturi ei käy, niin ei näytä tietysti bensanmäärää. (Pieni ongelma!)
Nyt röpöttää "ikäänkuin" kolmella pytyllä. Ei meinaa käydä tyhjäkäyntiä millään ja tietty tehot aivan hukassa. Ajoitus varmasti kohdallaan ja sytytystä vaikka kääntäis minnepäin, niin ei suurta merkitystä. Bensaa tulee kaarena ruiskulle ja kipinä on hyvä.
Noita alipaineletkuja ei vielä vaihdettu uusiin, mutta näyttäs suht nopeella katsauksella ehjiltä.
Niin, mulla ei oo vähäpäästöinen, eli sillai virittäjän unelma, mutta kyllä siellä katissa kuitenkin lambda on, jota ei vielä vaihdettu.
Entäs se ISV-venttiili ja Hall-anturi?
Kuka on se GURU, joka kertoo vian?

rosten
-
Viestit: 67
Liittynyt: 12.3.2009 15:07

ViestiKirjoittaja rosten » 28.5.2014 18:06

G60 alkuperäinen bensapumppu on 4bar. Voisko huono käynti johtua siitä ettei pumppu tuo tavaraa kuitenkaan tarpeeksi? Omaan corradoon ostin ebaysta alkuperäisen käyttämättömän pierburgin pumpun. Toimituksineen ja tulleineen (tuli lahden takaa) noin 120e.

Tässä vielä linkki: http://www.ebay.com/itm/251509586792

Cokkeli
-
Viestit: 187
Liittynyt: 23.3.2008 9:35

ViestiKirjoittaja Cokkeli » 28.5.2014 23:16

tyhmä kysymys mutta onko nokka-akselin ajoitus kohdallaan? tai apu-akseli?

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 29.5.2014 13:38

Koitappa heti villi kortti. Kaasuläpällä on tulipeltiin päin 2 letkulähtöä. Käännä niistä letkut ristiin. Jos ne on ollu rempassa irti ja nyt väärinpäin niin käy justiisa kuten nyt kuulostas. Ihan ekana lähtisin siitä


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa