Osaisko joku auttaa miestä mäessä? Käytin toledon vuosikatsastuksessa, jossa todettiin päästöjen olevan liian korkeat.
TYHJÄKÄYNNILLÄ :
Co 0,40
co2 14,10
hc ppm: 242
o2: 0,94
KIERROKSILLA
CO 0,83
CO2 13,70
HC ppm 171
o2 1,08
lambda 1,021
Mitää vikakoodeja ei anna. Mitattu 3 eri mittarilla, myös vcds:llä.
Vaihdettu: tulpanjohdot, tulpat, lämpötila-anturi, lambda-anturi, ei mitään vaikutusta noilla osilla.
Pakokaasu haisee palamattomalle polttoaineelle. Lisäksi motarilla, kun kävin huudattamassa. Ei ottanut kierroksia kun 5000, jonka jälkeen alkaa nykiä ja lämmöt tippuu mittarinmukaan 60. Kun pysähtyy ja antaa käydä tyhjää hetken niin lämmöt nousee takas 90.
seat toledo 99 1.6 8v(AKL) liian korkeat päästöt.
Valvoja: ffp jäsenet
Tänään alkoi tuo uus lambda antaan vikakoodia. Ensin lämmityksestä. Kun sen nollasi antoi toisen koodin 00537, joka tulee aina uudelleen. Vaikka sen kuittaa. Aina kun koodin kuittaa auto alkaa käydä röpöttäen, ja kierrokset heittelee. Sitten kun koodi on päällä niin taas käy tasaisesti. Eli voiko tuo uus lambda olla jo valmiiks sökö lambda on motonetistä delphi merkkinen.
Tänään alkoi tuo uus lambda antaan vikakoodia. Ensin lämmityksestä. Kun sen nollasi antoi toisen koodin 00537, joka tulee aina uudelleen. Vaikka sen kuittaa. Aina kun koodin kuittaa auto alkaa käydä röpöttäen, ja kierrokset heittelee. Sitten kun koodi on päällä niin taas käy tasaisesti. Eli voiko tuo uus lambda olla jo valmiiks sökö lambda on motonetistä delphi merkkinen.
-
- -
- Viestit: 268
- Liittynyt: 29.7.2008 21:53
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa