Passat käynti ongelma?
Valvoja: ffp jäsenet
Passat käynti ongelma?
Auto passat vm.08 1.8TSI koneella, oisko olu bzb tyyppi. Käy huonosti/täristänen, vikakoodeja 3 sylenteristä ,kaikki palamis katkoksia. Yli 2000rpm auto käy hyvin ja ei ole palamiskatkoksia(realiaikanen data) tulpat ja puolat uusittu,jako kohdallaan eikä ketju ole venynyt. Kellään ideoita
-
- -
- Viestit: 268
- Liittynyt: 29.7.2008 21:53
eipä kokemusta mutta tuliko siihen alkuperäiset puolat? ehkä tutkisin varuilta puolalta johtoja ettei ole kuorissa pykimää ja kokeilla vielä sitä puolaa ja ehkä tulppaakin eri pyttyyn. jos ei mitään niin puristusten mittaus ja ootella viisaampien neuvoja. eikai se suutinvikakaan mahdoton ole? veikkauksia nää kaikki
Viimeksi muokannut --hartsa--, 14.2.2014 23:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huohotin rikki, yleinen vika. Menee yleensä +100tkm jälkeen paskaksi.
Yleensä tulee koodia myös laiha seos.
Ota venankopan huohottimesta lähtevä putki irti joka menee imusarjaan ja tulppaa imusarjan pää, jos käy sitten ok niin huohotinmokkula uusiks. Joissain myös riittää kun avaa öljykorkin niin käynti muuttuu normiksi, sama vika silti.
Yleensä tulee koodia myös laiha seos.
Ota venankopan huohottimesta lähtevä putki irti joka menee imusarjaan ja tulppaa imusarjan pää, jos käy sitten ok niin huohotinmokkula uusiks. Joissain myös riittää kun avaa öljykorkin niin käynti muuttuu normiksi, sama vika silti.
Jep.
Yksi tällainen tapaus tullut myös että ensiksi huohotinmokkula mennyt rikki, uusittu mutta käynti ei muuttunut normaaliksi siltikään.
Moottorissa öljyävuotoa vaihteiston ja koneen välistä, kampuran stefa antautunut ja veti sieltä ilmaa välistä joka aiheutti käyntivian.
Öljyvuoto oli kylläkin kohtuu runsas ja todennäköisesti aiheutunut tuon rikkoutuneen huohottimen takia.
Huomioi että venttiilikopassa ei sitten ole normaaleja kierteitä, vaan itsekierteytyvillä pulteilla tuo mokkula kiinni.
Eli rauhallisesti ettei tule veivattua soseeksi niitä reikiä...
Yksi tällainen tapaus tullut myös että ensiksi huohotinmokkula mennyt rikki, uusittu mutta käynti ei muuttunut normaaliksi siltikään.
Moottorissa öljyävuotoa vaihteiston ja koneen välistä, kampuran stefa antautunut ja veti sieltä ilmaa välistä joka aiheutti käyntivian.
Öljyvuoto oli kylläkin kohtuu runsas ja todennäköisesti aiheutunut tuon rikkoutuneen huohottimen takia.
Huomioi että venttiilikopassa ei sitten ole normaaleja kierteitä, vaan itsekierteytyvillä pulteilla tuo mokkula kiinni.
Eli rauhallisesti ettei tule veivattua soseeksi niitä reikiä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa