Elikkäs otsikon mukaisessa kulkineessa on ilmennyt kelien viiletessä ongelmaa sisälämpöjen kanssa.Ajaessa sisälle tulee kohtuullisen hyvin lämmintä ja kun jättää tyhjäkäynnille niin sisälle tuleva lämpö putoaa nopeasti.Sisäpuhalluksen kovuus vaikuttaa melko paljon,kovalla puhalluksella tippuu ja pienellä pysyy lämpimänä jotenkuten.
Tutkailin tänää tilannetta...Ilmattu moneen kertaan.Ilmatessa huomio kiinnittyi siihen että tyhjäkäynnillä käydessä ilmareijästä(kennolle menevässä letkussa) ilmaa ja nestettä tuli melko hyvin mutta kierroksilla(2000-3000) ei enää tule oikein mitään.Huuhtelin sitten kennoa tiskiaineella porakonepumpun avulla ja tälläkään ei mainittavaa apua.
Neste ei ilmeisestikkään kierrä tarpeeksi kennolla mutta missä vika?Jakopää kaikkineen on laitettu 50tkm sitten mukaan lukien vesipumppu ja termari.Ajaessa lämmöt hieman vajaa 90 eikä paljonkaan tipu paikoillaan käydessä.Voisiko olla että termari vuotaa hieman koko ajan ja syö vesipumpun tuottoa syylärin suuntaan.
Ei ihan vähässä vielä viitsisi jakopäätä aukoa,jos vaan jotenkin ens kesään pääsisi...
Apuja kaivataan.
A6 2.7Bit 2000 ja lämmitysongelmaa
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa