Eli CO arvot koholla kierroksilla.
Tyhjäkäynnillä CO pyörii 0.30 seudulla, mutta kierroksilla aluksi 0.70, ja siitä ajan kanssa lähti laskemaan, mutta jäi 0.48, eikä toivoakaan että olisi siitä laskenut.
HC ok, eli ei saa liikaa bensaa...
Katti n.3 vuotta vanha ja Lambdakin on joskus vaihdettu.
Kattia kyllä epäilen, kun kierroksilla resonoi juuri katin kohdalta. Täytyy kolistella sitä, niin saa siitä selvyyden.
Tarvikekattia? Kannattaako Biltemasta/Motonetista rautalankaliimalla semmosta sovittaa, vai kylmin huulin uusi ?? Entäs purkamotarjonta? tämä sama alkupään putki löytyy luultavasti golffista, ocusta audista, jossa AGN 1.8 pata...
1.8 AGN päästöt koholla. Lambda, Katti vaiko MAF ?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 46
- Liittynyt: 10.1.2010 20:48
-
- -
- Viestit: 46
- Liittynyt: 10.1.2010 20:48
Tilasin uuden Lambdan Örumilta sopuhintaan ja vertailtiin AutoCom:illa kuinka käyrä piirtyy.
Vanhalla käyrä piirtyi todella hitaasti välillä 0.78V ja 0.3V. Uudella anturiila käyrä piirtyi heti jyrkemmin ja raja-arvot olivat 0.85V ja 0.18V.
Tänään menen lakki kourassa koittaan päästölappua, että sais leiman. Katti muuten on ehjä ainakin kenno on kunnossa.
Vanhalla käyrä piirtyi todella hitaasti välillä 0.78V ja 0.3V. Uudella anturiila käyrä piirtyi heti jyrkemmin ja raja-arvot olivat 0.85V ja 0.18V.
Tänään menen lakki kourassa koittaan päästölappua, että sais leiman. Katti muuten on ehjä ainakin kenno on kunnossa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa