1.8 AGN päästöt koholla. Lambda, Katti vaiko MAF ?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Pasaati599
-
Viestit: 46
Liittynyt: 10.1.2010 20:48

1.8 AGN päästöt koholla. Lambda, Katti vaiko MAF ?

ViestiKirjoittaja Pasaati599 » 3.9.2013 21:59

Eli CO arvot koholla kierroksilla.
Tyhjäkäynnillä CO pyörii 0.30 seudulla, mutta kierroksilla aluksi 0.70, ja siitä ajan kanssa lähti laskemaan, mutta jäi 0.48, eikä toivoakaan että olisi siitä laskenut.
HC ok, eli ei saa liikaa bensaa...
Katti n.3 vuotta vanha ja Lambdakin on joskus vaihdettu.
Kattia kyllä epäilen, kun kierroksilla resonoi juuri katin kohdalta. Täytyy kolistella sitä, niin saa siitä selvyyden.
Tarvikekattia? Kannattaako Biltemasta/Motonetista rautalankaliimalla semmosta sovittaa, vai kylmin huulin uusi ?? Entäs purkamotarjonta? tämä sama alkupään putki löytyy luultavasti golffista, ocusta audista, jossa AGN 1.8 pata...

Pasaati599
-
Viestit: 46
Liittynyt: 10.1.2010 20:48

ViestiKirjoittaja Pasaati599 » 10.9.2013 7:21

Tilasin uuden Lambdan Örumilta sopuhintaan ja vertailtiin AutoCom:illa kuinka käyrä piirtyy.
Vanhalla käyrä piirtyi todella hitaasti välillä 0.78V ja 0.3V. Uudella anturiila käyrä piirtyi heti jyrkemmin ja raja-arvot olivat 0.85V ja 0.18V.
Tänään menen lakki kourassa koittaan päästölappua, että sais leiman. Katti muuten on ehjä ainakin kenno on kunnossa.

ahorn
-
Viestit: 42
Liittynyt: 18.5.2012 16:52

ViestiKirjoittaja ahorn » 12.9.2013 14:46

Mulla oli kans juuri sama ongelma viime katsastuksessa. Mulla tuo CO tais olla sen 0.5 kierroksilla, muuten kaikki oli ok. Korjaamolla vaihtoivat tarvikekatin...leimaa taas vuodeks!


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa