Autossa ilmenee nykimistä erityisesti tasaisilla kierroksilla sekä tyhjäkäynnin heittelemistä ja sammahtelua. Myös esimerkiksi moottorijarrutuksen jälkeisessä liikkelle lähdössä moottori nykii. Kun auto sammuu niin voi joutua sahaamaan käyntiin monta minuuttia ennenkuin saa uudelleen käymään. Moottorin vikavalo palaa. Autoon vaihdettu ahtopaineen säätöventtiili sekä bensansuodatin, mutta apua ei ollut.
Vikakoodit luettu ja tällä hetkellä näyttää:
16621 - Ahtopainetunnistin, liian pieni signaali, katkonainen
16490 - Imusarjan absoluuttisen paineen/ilmanpaineen piirin alue/suorituskykyongelma, katkonainen
16395 - Nokka-akselisäätö, sarja1; määrityksen ulkopuolella (säätö liian aikainen), Jatkuva
16725 - Nokka-akselin asentoanturin virtapiiri, signaali virheellinen. katkonainen
16706 - Moottorin kierroslukuanturi, syöttöpiiri, ei signaalia. katkonainen
17705 - Paineenpudotus turboahtimen ja kaasuläpän välillä, jatkuva
17608 - Ahtopainesäätöventtiili; mekaaninen vika - katkonainen
16486 - Ilmamassa- tai ilmamääräpiirin alhainen syöttö - katkonainen
18047 - Kaasupolkimen asemaanturi; kohtuuton signaali - katkonainen
18041 - Kaasupolkimen asema-anturi 2, matala syöttösignaali - katkonainen
17834 - Säiliön tuuletusventtiili; avoin virtapiiri - katkonainen
Olisiko jollakin taitoa saada edes jonkinlaista selkoa tästä sekamelskasta?
Seat Leon 1.8 20vt -04 mystinen vika
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa