Pitäisi kyseiseen moottoriin löytää jostain sopiva öljynsuodattimen jalka, vakiota ei voi käyttää sillä se on pitkittäiseen asennukseen ja kone tulee nyt poikittain, joten mistä koneesta tuohon löytyisi sopiva.
Sitten voiko lohkosta tukkia toisen huohotinlähdön pakkaspropulla ja käyttää vain sitä yhtä suodatinjalan yhdeydessä.
Lohkon päätyyn tarvisi myös löytää sopiva letkulähtö joka sopisi poikittaiseen asennukseen vanhempaan autoon.
Ja voiko tuohon pulttaa minkä tahansa laturin kannakkeen kiinni vai onko noissa eroja.
Mistä sopiva kiilahihnapyörä kampiakselille, moniura ei ole vaihtoehto kun vesipumppu ja laturi onjo kiilalla. Selviää yhden pyörän vaihdolla, mutta mistä mallista sopiva.
Mihin lohkon takana oleva vesilähtö on tarkoitettu?
1.8t APU moottorista ja sen osista poikittain asennukseen
Valvoja: ffp jäsenet
Eipä taida tuohon putsarinjalan ongelmaan muuta vaihtoehtoa kuin tehdä uus custom etukannake ja siirtyä lyhyeen öljynputsariin. Näin ainakin ite ongelman aikoinaan ratkaisin...
Älä tuki huohotinlähtöä missään tapauksessa tai muuten sulla puskee kannen huohottimesta öljyt pihalle. Jos se typerän mallinen huohotin närästää laita 90ast mutka ylös ja siihen pieni suodatin päähän. Löytyy prätkäpuolelta.
Lohko päätyyn??? Siis kannen... uudemmasta 1.8t:stä löytyy. Mulla niitä on ainakin ;)
Laturin kannakkeella tuskin on väliä, jos offset on vaan oikea. Multa löytyis ainakin AEB/ADR koneen kannake ja siihen passaava laturi, tehostimen pumppu jne jne.
Mulla olis se ADR/AEB kannatin rauta, jossa vain vesipumppu kiilahihnalla, loput moniuralla. Mahtuu olemaan...
Turbon vesikierron paluu on se letkukara / banjo.
Älä tuki huohotinlähtöä missään tapauksessa tai muuten sulla puskee kannen huohottimesta öljyt pihalle. Jos se typerän mallinen huohotin närästää laita 90ast mutka ylös ja siihen pieni suodatin päähän. Löytyy prätkäpuolelta.
Lohko päätyyn??? Siis kannen... uudemmasta 1.8t:stä löytyy. Mulla niitä on ainakin ;)
Laturin kannakkeella tuskin on väliä, jos offset on vaan oikea. Multa löytyis ainakin AEB/ADR koneen kannake ja siihen passaava laturi, tehostimen pumppu jne jne.
Mulla olis se ADR/AEB kannatin rauta, jossa vain vesipumppu kiilahihnalla, loput moniuralla. Mahtuu olemaan...
Turbon vesikierron paluu on se letkukara / banjo.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”