Auto on golf country ja koneena 1p eli Digifart 2 laite. Netti on piukassa ohjeita mutta ei tällä kotimaisella kielellä, tai ei ainakaan ole tullut vastaan. Eli voisiko joku ystävällinen aisiaa ymmärtävä antaa vielä varmistuksen ohjeille?
Vaihteistosta se tarkistus korkki auki
Venttiilikoneiston huohotin venttiili irti ja tulpataan molemmat reiät?
Mootti lämpimäksi (flekti pyörimään)
Ajoitus lamppu kiinni,
Sinisestä lämpöanturista johto irti
Kierrokset 2250
Sohottaa lampulla reikään ja katsoo onko merkki kohdallaan siis se lovi eikä piste?
Jos ei niin säädetää virranjakajaa kunnes merkit kohtaa ja kiristetään.
Sinisen anturin johto kiinni ja katsotaan ottaako ennakkoa, jos ei niin nakutus tunnistin löysäksi ja uudelleen kiristys ja sitten katsotaan taas ottaako ennakkoa?
Jos kaikki ok niin kolme kertaa kierrokset yli 3000 ja annetaan joka kerta tippua tyhjäkäynnille sinisen anturin johdon ollessa irti?
Eli onko tämä oikea proseduuri? Tämän jälkeen tyhjäkäynti ja seos kohdalleen?
Digifant II ajoituksen säätö ohjeet suomeksi??
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa