Eli eli, en nyt tiedä onko varsinaisesti vika, että alkaa lämmöt nousta aika nopeasti jos auto on paikallaan ja nousee melkein siihen pisteelle asti, mikä ensimmäisenä tulee puolenvälin jälkeen. Tässä foorumille kuva mittaristostoon helpottamaan hahmoitusta mun epämääräsistä sönkkäyksistä. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=39175
en tiedä paljonko siinä on lämmöt ? 100 ?. flekti kuitenkin käynnistyy siinä paikkeilla suurinpirtein, ja tiputtaa lämpöjä takaisin lähemmäs puoltaväliä.
Mikä kontrolloi flektiä tässä kakkiksessa ? meinasin että onko tuolla jokin anturi minkä voin vaihtaa mikä vaikuttaisi missä lämmössä flekti lähtee käyntiin.. tälläisiä kun on aikaisemmissa autoissani ollut.
Gti 16v mk2 lämmöt nousee parkissa/flektin käynnistys
Valvoja: ffp jäsenet
Kun kakkiksessa on jäähdytysjärjestelmä kunnossa, mittarin viisari nousee ajossa varsin ripeästi osoittamaan "klo 12" eli suoraan ylöspäin ja pysyy ajossa siinä. Paikallaan käydessä lämpö tietenkin nousee kun ajoviima ei jäähdytä jäähdytintä, flekti käynnistyy hiukan alle 100 asteessa ja viisari nousee normaalista hieman, ehkä viisarin paksuuden verran.
Kertomastasi päätellen termostaattisi aukeaa liian aikaisin jolloin mittarin viisari nousee enemmän seistessä kun moottori ei ajossa lämpene normaaliin pisteeseen.
Flektiä ohjaa jäähdyttäjässä oleva lämpökytkin, siinä vasemmassa päädyssä.
Kertomastasi päätellen termostaattisi aukeaa liian aikaisin jolloin mittarin viisari nousee enemmän seistessä kun moottori ei ajossa lämpene normaaliin pisteeseen.
Flektiä ohjaa jäähdyttäjässä oleva lämpökytkin, siinä vasemmassa päädyssä.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa