Mistä Calix- haaroitusjohto tulipellin läpi Passat 35i ?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Pasaatimies
-

Mistä Calix- haaroitusjohto tulipellin läpi Passat 35i ?

ViestiKirjoittaja Pasaatimies » 20.12.2012 13:19

Moro!
Aiheita riittää. Olen pikkuhiljaa alkanut uskoa, että tuosta umpikeulapassatista voisi tulla vielä ihan kelvollinen käyttöauto.
Siksi aion ostaa siihen Calix- haaroitussajan ja vetää kabiiniin sisätilapistokkeen.
Onko kellään antaa vinkkiä, mistä haaroitusjohto olisi helpointa vetää tulipellin läpi?
"Lieber wurde Ich da leben, wo die Passatwind warm genug bluhen wurde"

Demon
-

ViestiKirjoittaja Demon » 20.12.2012 14:57

Apparin puolelta se yleisimmin tulee. Siellä on niitä umpinaisia läpivientikumeja tulipellissä niin valkkaat niistä itselles parhaiten sopivimman ja tyrkkäät johdon läpi :)

Pasaatimies
-

ViestiKirjoittaja Pasaatimies » 20.12.2012 22:21

Jaha, että tulipellissä on umpinaisia läpivientikumeja. Kiitoksia vain, täytyy alkaa etsiä.

Pasaatimies
-

ViestiKirjoittaja Pasaatimies » 21.12.2012 22:07

Eipä ollut umpinaisia eikä avonaisia läpivientikumeja.
Itse asiassa oli suuri rikkumaton alue, josta ei ollut mitään läpivientejä apparin puolen hanskalokeron alapuolelle.
Mutta saihan siihen poraamalla tapeeksi ison reijän, jotta Calix- mötikkäkin läpi mahtui. Joten homma hoidossa.
Pitäisi vissiin porailla tulipeltiin reikiä sinne sun tänne, kun takavetoladailijana olen tottunut siihen, että koneen käyntiäänet kuuluvat selvästi kabinetin puolelle.
Ja samalla konehuoneesta tulee lämpöä talvipakkasilla. Kesäksihän ne voi sulkea :)

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”