Lohkon käyttökelpoisuus

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

ZuGE
-
Viestit: 78
Liittynyt: 20.11.2005 21:32

Lohkon käyttökelpoisuus

ViestiKirjoittaja ZuGE » 16.7.2012 11:44

Tuolla projektipuolella vähän hiljaista niin laitetaas tännekkin viestiä.

Eli tommonen AEB moottori ja kanki menny solmuun ja ainoat vahingot tämän lisäksi on että kampurassa kaula naarmuilla mutta sen saa hiottua.

Mites tommonen halkeema, onko käyttökelpoinen lohko vielä? Tuossakin näkyy vielä hoonausjäljet että mäntä ei noin alas edes mene.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 16.7.2012 13:17

Jos toi ei vesitilaan yms mene tai männän helma tule noin alas, niin ei haittaa. Kunnolla hiot sen, ettei jää teräviä reunoja, mistä voi lähteä halkeamaan.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 16.7.2012 15:17

Aika usein kampurassa on jotain muutakin kuin naarmua jos kanki on mennyt solmuun. Tarkistuta sen suoruus, voi olla aika kierona.

ZuGE
-
Viestit: 78
Liittynyt: 20.11.2005 21:32

ViestiKirjoittaja ZuGE » 16.7.2012 15:21

Aika usein kampurassa on jotain muutakin kuin naarmua jos kanki on mennyt solmuun. Tarkistuta sen suoruus, voi olla aika kierona.


Joo siis hionnan yhteydessä suoruuden tarkistus sun muut, jossei ole kallis keikka saavat koko alakerran kasata tammer dieselissä.

Jos toi ei vesitilaan yms mene tai männän helma tule noin alas, niin ei haittaa. Kunnolla hiot sen, ettei jää teräviä reunoja, mistä voi lähteä halkeamaan.


Juu noin mä vähän aattelinkin että hioo reunista terävyyden pois niin luulis kestävän.

Kiitoksia vastauksista!


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa