Eli vkoloppuna on ollut golffissa sellaisia oireita kun nyhtää tasakaasulla ajettaessa välillä ja välillä toimii ihan normaalisti...
-antaa nyhtämis vaiheessa painaa tallan pohjaan eikä kiihdyttäessäessä tallapohjassa nyhdä...
-tasakaasulla nyhtää niin per....sti... välillä
-välillä nyhtäisee pari kertaa kiihdyttäessäkin sitten kiihtyy ihan normaalisti....
Autolla ajettu yli 450tkm eikä ole tietoa milloinka vaihdettu polttoaine suodatin... voisiko olla esim siinä taikka pumpussa... koska vika havaittu kun tankkissa alle puolen välin pensaa...
vw golf II 1.8 rp nykii
Valvoja: ffp jäsenet
Ruiskun ja imusarjan välisen tiivisteen vaihdoin viime syksynä...
Nyt olisi polttoaine suodatinkin vaihdettu...
Ruiskunkin puhdistin ja vaihtelin kaikki alipaine letkut viime syksynä
Ensimmäiset 60km toimi ihan moitteetta sitten moottoritiellä teki sellaisen oikun että painoin tasaiseen kaasua niin auto hyytyi hyytymistään, painoin lisäää kaasupedaalia hyytyminen jatkuu... Jonka jälkeen painoin kaasun pohjaan, niin kiihtyi normaalisti... sen jälkeen hölläsin kaasua hiukan ja taas hyytyi hyytymistää... kaasu pohjaan ja kiihtyy taas normaalisti.
Sitten kiihdytin auton nopeuden 130km/h ja sammutin auton vauhdista ja tietysti painoin kytkimen pohjaan... sen jälkeen kun vauhti oli tippunut 100km/h;kytkin pohjassa starttasin auton ja laitoin 5-vaihteen päälle ja meno jatkui normaalina ja pystyi taas pitämään vauhdin tasaisena kaasupoljin noin puolessa välissä...
Sitten tulin kaupunkiin ja lähdin kiihdyttämään liikenne valoista niin rupesi nykimään pahemman kerran... sitten sammutin auton seuraavalle pussipysäkille ja annoin seisoa noin 5min, jonka jälkeen ajelin kotio ja auto toimi TAAS normaalisti....
Voiko ruisku vittuilla vai mikä lie... ?! onhan autolla jo takana 450tkm... :)
Auttakaa niin pysyn vielä volkkarissa... :) onhan nämä mukavia harrastus vehkeitä ;)
Nyt olisi polttoaine suodatinkin vaihdettu...
Ruiskunkin puhdistin ja vaihtelin kaikki alipaine letkut viime syksynä
Ensimmäiset 60km toimi ihan moitteetta sitten moottoritiellä teki sellaisen oikun että painoin tasaiseen kaasua niin auto hyytyi hyytymistään, painoin lisäää kaasupedaalia hyytyminen jatkuu... Jonka jälkeen painoin kaasun pohjaan, niin kiihtyi normaalisti... sen jälkeen hölläsin kaasua hiukan ja taas hyytyi hyytymistää... kaasu pohjaan ja kiihtyy taas normaalisti.
Sitten kiihdytin auton nopeuden 130km/h ja sammutin auton vauhdista ja tietysti painoin kytkimen pohjaan... sen jälkeen kun vauhti oli tippunut 100km/h;kytkin pohjassa starttasin auton ja laitoin 5-vaihteen päälle ja meno jatkui normaalina ja pystyi taas pitämään vauhdin tasaisena kaasupoljin noin puolessa välissä...
Sitten tulin kaupunkiin ja lähdin kiihdyttämään liikenne valoista niin rupesi nykimään pahemman kerran... sitten sammutin auton seuraavalle pussipysäkille ja annoin seisoa noin 5min, jonka jälkeen ajelin kotio ja auto toimi TAAS normaalisti....
Voiko ruisku vittuilla vai mikä lie... ?! onhan autolla jo takana 450tkm... :)
Auttakaa niin pysyn vielä volkkarissa... :) onhan nämä mukavia harrastus vehkeitä ;)
Näissähän on kaksi bensapumppua, se iso siirtopumppu siellä auton pohjassa ja sitten se pieni nostopumppu tankin sisällä. Itselläni oli se tankin sisäinen pumppu rikki ja aiheutti sellaista vikaa että pystyi ajamaan muutaman kilometrin jonka jälkeen sammui, ja pienen jäähdyttelyn jälkeen pystyi taas ajamaan sen muutaman kilometrin.
bensapumppu
niin juu.. no en rupea nyt vaihtelemaan jospa se toimisi... :)
Tyhjäkäynpi ns.humppaa semmoinen pieni esim kierrokiset siinä 850-950rpm :)
no jossain vaiheesa tuloo tuo golf III 1.8 abs kone omalla ruiskulla varustettuna kohan kiireet helpottaisi :)
Tyhjäkäynpi ns.humppaa semmoinen pieni esim kierrokiset siinä 850-950rpm :)
no jossain vaiheesa tuloo tuo golf III 1.8 abs kone omalla ruiskulla varustettuna kohan kiireet helpottaisi :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa