Mitä kaikkea erilaista tuossa moottoripuolessa on? Ainakin ruisku on nelipiste i-mallissa ja varmaankin moottorinohjaus erilainen. Nokka varmaankin. Tietääkö viisammat tarkemmin? Onko yleensäkään järkevää, onko kukaan moista tehnyt?
(Nimimerkillä: Vähän niinku kiinnostas).
Golf 1.8 gt -93, päivitys gti malliksi?
Valvoja: ffp jäsenet
Oletan että GT on 1.8 litranen ja GTi on 2-litranen. (edit:siellähän se otsikossa lukeekin.)
GTi koneet on puoli-ilmaisia,siihen johtosarja ja aikalaille plug&pray jos jarrut jo on tarpeeksi isot.
Eli vaihtoon:
-kone
-moottorin johtosarja
-etujarrut isompiin (mk3 osilla muuttuu 5-pulttiseksi-->taka-akseli vaihtoon, G60 osat menee ilmeisesti jos 4-pulttisen haluaa)
(-vaihdelaatikko,ei varmaan pakollinen? 8v 020-keppilaatikko, 16v 02A-vaijerilaatikko eli nestekytkin vaihtaa ellei kasaa passatin kamoilla joissa ollut 02A vaijerikytkimellä)
-putkisto?
Joku voi korjailla asiavirheet
GTi koneet on puoli-ilmaisia,siihen johtosarja ja aikalaille plug&pray jos jarrut jo on tarpeeksi isot.
Eli vaihtoon:
-kone
-moottorin johtosarja
-etujarrut isompiin (mk3 osilla muuttuu 5-pulttiseksi-->taka-akseli vaihtoon, G60 osat menee ilmeisesti jos 4-pulttisen haluaa)
(-vaihdelaatikko,ei varmaan pakollinen? 8v 020-keppilaatikko, 16v 02A-vaijerilaatikko eli nestekytkin vaihtaa ellei kasaa passatin kamoilla joissa ollut 02A vaijerikytkimellä)
-putkisto?
Joku voi korjailla asiavirheet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa