IV GTI AUM 1.8T20V
16727 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0343 - 35-00 - Signal too High
Ei meinaa käynnistyä, käynnistyttyään käy sievästi ja tuntuu olevan tehot tallella.
Jakoremmi ehjä, jakoremminvaihdon jälkeen ajettu noin 70tkm. Vika tuli akunvaihdon jälkeen, tuskin sillä mitään merkitystä, jos ei johtosarja ole saanut kipeää mekaanisesti. Kulkeeko piuhat edes akkutelineen läheltä?
Irroitin liittimen asentotunnistimelta, kolminapainen liitin, mittasin yleismittarilla niin maa, akkujännite ja 5V jännite löytyy liittimestä kun autossa virrat päällä. Poistin vikakoodit, Käynnistin liitin irti, tulee sama vikakoodi uudestaan.
Piuhat rikki vai anturi rikki?
IV GTI AUM Nokka-akselin asentotunnistinvika - KORJATTU
Valvoja: ffp jäsenet
IV GTI AUM Nokka-akselin asentotunnistinvika - KORJATTU
Viimeksi muokannut Woo, 24.4.2012 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Osanumero nokka-akselin asentotunnistimelle on 058 905 161 B, Hall-anturi, saksankielellä "Phasengeber". Ja koneena siis AUM 1.8T20V vuodelta -02.
Löytyy jakopäästä konetta, imusarjan puolelta imunokka-akselin päästä jakoremmin kotelon sisältä. Sähköliitin näkyy avaamatta jakopään muovikoppaa. Kiinni kahdella 10mm kannalla olevalla pultilla, kiristysmomentti pulteille Haynesin korjausraamatun mukaan 10Nm.
Löytyy jakopäästä konetta, imusarjan puolelta imunokka-akselin päästä jakoremmin kotelon sisältä. Sähköliitin näkyy avaamatta jakopään muovikoppaa. Kiinni kahdella 10mm kannalla olevalla pultilla, kiristysmomentti pulteille Haynesin korjausraamatun mukaan 10Nm.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa