Niin, olenko hullu kun olen päätymässä ko koneella varustettuu golfiin vm 2008. Autolla on ajettu 50tkm.
Tiedän tuon jakopääongelman. Ja tässä kyseisessäkin autossa remppa on juuri tehty. Laakkosen mukaan kaikki mahdolliset kilkkeet vikaan liittyen on vaihdettu. Kysymys kuuluukin, onko vika uusiutuva? Käsittääkseni paska syntyy, kun tuo pakosarjan vierestä kulkeva voiteluputki karstoittuu liian kuuman lämpötilan takia. Ja kun öljynpaine pienenee, ei kiristin toimi kunnolla. Käsittääkseni tämä putki on nyt muutettu niin materiaalin kuin sijoittelun suhteen erilaiseksi. Voidaanko nyt siis olettaa, että homma pelittää?
1.4TSI kone käytettynä?
Valvoja: ffp jäsenet
Jatkan tähän samaan threadiin vähän eri kysymyksellä
Aika monelle on tullut tuo jakopää rempattavaksi TSI koneessa. Olisin kiinnostunut kuulemaan, onko vialle tehty jotain ennaltaehkäiseviä toimenpiteitä niin, ettei vika enää uusiudu? Oletteko saaneet esim tuon "korjaussarjan" tuolle turbon voiteluputkelle, johon monet epäilykset kohdistuvat? Vai onko vikaa edes paikallistettu vaan aina laitetaan samat osat tilalle ja toivotaan parasta? Olen ymmärtänyt, että joillain vika on siis uusiutunut, ja ketju on vaihdettu uudestaan. Onko jollain posiviivisiä kokemuksia vaihdon jälkeen?
Aika monelle on tullut tuo jakopää rempattavaksi TSI koneessa. Olisin kiinnostunut kuulemaan, onko vialle tehty jotain ennaltaehkäiseviä toimenpiteitä niin, ettei vika enää uusiudu? Oletteko saaneet esim tuon "korjaussarjan" tuolle turbon voiteluputkelle, johon monet epäilykset kohdistuvat? Vai onko vikaa edes paikallistettu vaan aina laitetaan samat osat tilalle ja toivotaan parasta? Olen ymmärtänyt, että joillain vika on siis uusiutunut, ja ketju on vaihdettu uudestaan. Onko jollain posiviivisiä kokemuksia vaihdon jälkeen?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”